vineri, 18 iunie 2010

motivata de dragos.


pai ce sa zic, ne tot plangeam in ultima vreme ca nu avem una, ca nu avem alta, si tot asa. gaseam scuze ca nu avem, ca nu ne ajunge.
acum...upgrade, e noul cuvant.
avem touch screen.
pfff..
ce sa zic? nebunieee, la stana regala.
sa-l vezi acum pe boby ce isi prinde urechile, incercand sa marce ciulama, pe care ion a trecut-o la produse nedisponibile, ce mai injura boby printre dinti. ioane, tine bine de usa frigiderului cand ajungi acasa, e grav...
buey ma simt bine intre colegii mei, sincer, nu zic ca nu imi vine cateodata sa le sar in gat, dar ocazional. in rest, mi's dragi.
cate nebuuuuniiiii...
de nu iti ajunge un blog, sa le povestesti.
as vrea sa va spun despre un nou coleg, penumele lui, lucian.
deci lucian...:))):)))):)))
lucian...:))):))):)))
"a zis sa le ducem tortuletzul"
tortul, ce??????
"tortuletzul"
oooo, tortuletul,bine fluturash.
deci sa ne intelegem...
trebuia sa le facem unora un tort, un tort diplomat, pe care corina, l-a facut de "N" ori, si de fiecare data a iesit super.
ma rog, acum am avut o problemuta,ca sa il citez pe lucian, nu conteaza, sa zicem ca nu prea arata a...tort.
la gust, mirific, acelasi gust cu care eram obisnuiti, cu forma am avut probleme.
deci..
respectivii in sala, noi la buca, lucian in drum spre noi, ca o floricik ce e.
noi ne gandeam cum sa o scoatem la capat, iar fluturashul nostru, fara stres, vine si ne cere "tortuletzul".
de dat trebuia sa-l dam.
ca trebuia.
si l-am dat.
a fost mancat.
a fost bun.
gustul?? nemaipomenit !
forma?? de nedescris.
eu va spun, sincer, de vina a fost decorul. prea pompos.
vina o poarta dragos, ca trebuia sa ma certe el ca nu am taiat piersicile frumos.
eu trebuia sa ma ocup de cirese defapt si de drept, nu de piersici.
si cand sa raspunda pentru fapta lui, a fugit ca un tzanc, pe motiv ca face caca.
si ca sa nu descriu nedrept acest "tortuletz", va las pe voi, sa judecati.

Un comentariu:

Dragos Dinu spunea...

da foarte tare nu credeam ca ajung sa citesc un blog dar acum ca suntem colegi este chiar distractiv, legat de tortulet... margaretele culese de Dede, topingul de ciocolata pus de TONI sau cu 'Y'... in fine asa scrie pe tricou si sa nu vorbim de frimiturile de biscuite aruncate in scarba de mine a iesit ceva MANIFIQ. sper sa mai avem avem un grup de poponari sa sa ceara vibratoare si bice ca sigur vom gasi ceva si mai spectaculos.

o seara minunata de la Dinu.