vineri, 26 noiembrie 2010

ajutor!

si daca tot nu pot sa dorm, hai sa vorbim.
daca imi ceri sa iti spun de ce nu pot sa ma asez confortabil in pat, sa inchid ochii si sa pasesc pe taramul viselor, n-am sa pot sa iti raspund.
prea multe ganduri, cred.
as vrea sa pocnesc din degete si gandurile sa dispara.
puuffff.
ce ganduri?
multe, amestecate.
nu vreau sa ma gandesc ca gandesc.
nu, nu, nu !!!!
eu vreau sa incep sa scriu, dar nu pot grupa niste cuvinte care sa exprime ceva.
orice.
nu pot...
cuvintele care imi trec prin minte nu au legatura.
gat,
masa,
perna,
elefanti,
pesti,
suc,
frunze,
ace,
lamaie,
farfurie,
bricheta,
batran,
cumpara,
telefon,
spate,
scara,
paine,
servetel,
lumina,
masoni,
geam,
noapte,
muzica.
cred ca ajung..
parca au mai ramas cateva, dar ajunge.
nu ma descurc nici cu astea.
sa le combin cumva ca sa iasa ceva din ele.
parca nu ar avea legatura. si totusi au.
nu sunt random.
un shuffle m-ar ajuta.
poate ma ajutati voi.
de ce sa faceti asta pentru mine?
pentru ca am nevoie de ajutor.
atat.



Niciun comentariu: