vineri, 23 decembrie 2011

recreatie.


dor de tigara.
s-a intamplat acum cateva zile.
_______________
ma ardea buza frate!
nu mai stiam ce sa fac si unde sa ma duc, numa sa apuc sa trag doua fumuri.
dor din ala de imi venea sa ii zic colegului care fuma, sa imi dea sa trag si eu douaj de mii de fumuri.
intr-un final, mi-am aprins o tigara.
primul fum l-am tinut in piept pana n-am mai avut ce sa scot.
plamanii mei se jucau care scuipa mai departe.
un joc scarbos.
urmatorul fum n-am mai apucat sa-l trag.
culmea...
cineva avea nevoie de ajutorul meu.
in timp ce ma comportam colegial, ma gandeam doar la tigara.
abia asteptam sa ma intorc.
o gasesc jumate si stinsa.
noroc cu noul sistem de stingere OCB.
o reaprins si trag din ea pana ii fac jarul de un metru.
racheta cum i-ar zice unii.
la ultimele fumuri plamanii mei joaca tenis.
asa e in viata.

Niciun comentariu: