sâmbătă, 7 ianuarie 2012

ma gandesc la titlu.

- ma bebe,
imi faci o stenograma?
- nu face asta !
- stai, ce am scris?
- Si eu ce sa fac acum?
- Ce vrei tu e blogu tau :P
- Stai ca am uitat
- Scrie
- Nu e coreeeeeect !
Si pradatorul devine prada !
- stai sa ne intelegem ca si eu sunt dilau, pradatoru? hmmm...? say what? stai asa deci P R A D A T O R U L, prada? se imbraca in rosu, stai ce mi-a mai ramas... a da torul? unitate de masura sau TOR nordicul? ala cu ciocanu de zici ca e din soulcalibur daca il tunam la hainute acolo ii punem doua coarne d`alea da` viking si ala e TOR deci prada si torul - pradatorul.
cine plm e si asta?
nu stiu, dar stiu ca devine victima?
ai ma bebe ca nu o fi dracul asa negru, auzi e rosu, si victima e toata societatea. hic hic m-am imbatat iese huliganu, dar nu e cu lantu` ca la meci, e cu flori si graunte de iubire, gata m-am pierdut.
- Eneeeeeeeergie, pe campie, ca acolo imi place cel mai mult.
- O facem ca pe discovery channel ?

Niciun comentariu: