luni, 23 iulie 2012

eu cand n-am ce face, fluier !

Si-mi vine cateodata sa arunc,
tara asta sus in aer !
ca ma oftic, mah,
recunosc,
ma oftic atat de tare, dar nu fac nimic, ca nu port sange de grec in mine,
din pacate.
al meu e poate albastru, din neamul lui Mihai.
si imi vine sa ma duc si eu in alta tara si sa ma uit la a mea cum piere.
de lasa ce sunt.
si asta ma doare.
ca e frumoasa mah,
e atat de frumoasa tara mea.
si nu vreau sa fac politica aici.
mai degraba imi plang tara, ca atat mi-a mai ramas.
ca n-am curaj sa ies in strada sa plang, ma plang aici in fata calculatorului,
ca e bine si e cald, nu pot sa ies cum au iesit astia la universitate, ca sufar la frig
si romanu` e roman.
isi iese din pepeni numa iarna.
cand il roade foamea.
ca eu manifestari vara n-am vazut.
adevarat, ca pe caldurile astea nu iti vine sa faci nimic.
nici dansul pinguinului nu intra. mai bine dansul ploii.
daca eram obisnuiti si noi ca si greci cu caldura, ieseam in strada si urlam in fata primarie din busteni, care lasa padurea sa arda de o saptamana, 
ca cica nu au fonduri.
sa le dam noi fonduri.
eeee... da de unul singur,
vorba lui Blaga:
"Orice om , singur, e asa de putin, ca nici nu-i poti zice om. Abia toti oamenii impreuna fac un singur om."
mare om si Blaga asta.
eee...
mai citim o carte, mai postam o balarie, 
si asteptam referendumul.
mintindu-ne ca voturile sunt pe bune, 
indiferent de rezultat.
mdaa....






Niciun comentariu: