miercuri, 16 ianuarie 2013

nici lamaile nu mai sunt ce au fost!

nu stiu daca mai treci pe aici...
daca o faci si o faci pe silent, esti nesimtit.
nu ma intereseaza ce e nou in viata ta, nu am timp sa iti spun cate nu mai sunt la fel in viata mea.
vreau doar sa stiu ca esti in viata.
esti?
undeva la mijloc te-am pierdut si tin la tine ca la un lucru sfant,
nu imi amintesc unde te-am lasat si nici nu vreau sa cred ca m-ai uitat.
imi vine sa te-njur si sa te spurc.
si am nevoie de tine foarte mult.
esti nesimtit!
cu asta basta, 
sper sa citesti intr-o zi asta!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Si totusi exista oameni ce nu-ti spun ca esti extraordinara dar stau undeva in intuneric asteptand sa-ti mai pui un gand pe foaie...

dedelina spunea...

L-as bate pe omul care ar indrazni sa ma creada extraorice.