joi, 4 februarie 2016

Na!

3 comentarii:

Blogorescovici spunea...

;) asa da

dedelina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
dedelina spunea...

Nu îmi pot recupera contul.
Atata timp, atâtea parole, atâta siguranță și întrebări de siguranță.
Și vreau să scriu, să scriu asta:
Ai venit ca o ploaie de vara, când aș fi dat orice să scap de caldura.
M-ai luat pe nepregătite in timp ce rătăceam pe străzile gândurilor mele.
M-ai udat din cap pana-n picioare și nu m-am împotrivit deloc, am stat sa mă uzi până la piele, până ce hainele s-au lipit de mine.
Inițial am vrut să mă ascund, dar mi-am pus singura piedici, că e prea departe, că oricum sunt uda..că oricum..îmi place.
Ai trecut la fel ca ploaia de vara, repede, lasand urme.
M-ai lăsat uda leoarcă, mi-ai alungat gândurile care mă rătăceau, și îmi era puțin frigut.
După..
Am realizat că aveam o întâlnire importanta și 0 șanse să îmi schimb hainele lipite de corp, îmi era frig și as fi vrut sa mă întorc acasa, insa acasă era prea departe.
M-am dus uda la întâlnire în ideea că hainele se vor usca in timp și oricum urmau să fie date jos.
Am plecat cu gustul ploii pe buze.
Întâlnirea s-a dovedit a fi un eșec, hainele mele s-au uscat pe mine si din când în când dansez in ploaie in speranta ca mai pot culege in suflet un moment ca ăla când tu a venit ca o ploaie.
Garderoba!