marți, 28 iulie 2009

PENTRU EL !


si chiar daca nu am dat nici un telefon, asta nu inseamna ca te-am uitat.
am vrut sa nu iti fac rau. asa am considerat eu ca e mai bine.
nu am uitat nici o clipa invataturile tale, sfaturile si metodele tale de lucru.
pentru mine, perioada petrecuta alaturi de tine, chiar daca nu a fost in cele mai bune conditii, a fost extraordinara.
m-ai invatat sa gandesc, sa inteleg oamenii, sa imi organizez timpul, si sa fiu mai buna cu cei din jur.
iti multumesc din suflet pentru tot!
am auzit tarziu de ce ai patit, regret din tot sufletul, dar stiu ca esti puternic si ca vei trece peste.
poate ca nu vei citi niciodata asta, dar tare mult as vrea sa sti, ca noi cei de aici te iubim enorm.
ne-ai ajutat, ne-ai invatat, ai fost minunat, si te-ai purtat cu noi ca si cum am fi fost copii tai, poate chiar mai bine.
poate ca pe sorin l-ai certat mai des decat pe noi.
ne-ai invatat sa fim oameni, sa fim constienti ca orice este posibil atat timp cat ai vointa.
ne-ai rupt sufletul cand ai plecat, dar am fost impacati sa te stim bine.
acum ne-ai sfasiat si mai tare, dar privim cu optimism spre viitor, pentru ca tot tu ne-ai invatat asta.
am trecut impreuna cu tine si cu ajutorul tau peste momente grele...
am ramas cu amintiri frumoase,ce nu vor pierii niciodata.
multi te-au judecat pentru ce ai facut in trecut. noi te-am apreciat si te apreciem pentru ceea ce esti.
ne-ai demonstrat ca chiar daca ai 10 oameni impotriva, luptand ai sa razbesti !!!
chiar daca timpul a trecut, si nu ne-am mai vazut, si noi nu ti-am platit cu aceeasi moneda, fiind langa tine in momentele grele, nu inseamna ca te-am uitat.
dimineata strangandu-ne la cafea, ne aminteam fiecare in felul lui de tine, si zambeam..
ne-ai umplut masa de Craciun, ti-ai impartit mancarea cu noi. ne-ai dat ce ai avut mai bun, cerandu-ne doar un zambet.
asta a contat mult pentru noi.
te-am vazut tot timpul la nivelul nostru, si totusi te-am respectat asa cum trebuie respectat un sef.
sa fii puternic ! asa cum te stim noi, de neclintit. si sa iti amintesti de noi. noi nu o sa te uitam niciodata !!!
si daca vreodata o sa citesti aceste randuri, nu lasa lacrimile sa iti umple ochii, sa fi mandru ca ai crescut niste oameni, de care aveai teama la inceput, ca pe niste copii.
pentru noi nu are importanta ce zic altii, si nu zic asta doar ca sa fie zis, ci pentru ca simt.
ne-ai invatat sa fim mai buni, sa facem lucrurile cu cap, sa nu tinem cont de rautatile din jur, la rautatile din jur sa raspundem cu fapte bune, sa ne intoarcem si celalalt obraz si sa punem suflet in ceea ce facem si totul va iesi mai bine.
te iubim mult!!!!
sa nu te indoiesti o clipa de asta.
UNUL SINGUR E MITUS!!!

Un comentariu:

Zuzuc spunea...

Uneori viata iti ofera situatii neasteptate, alteori iti zambeste cu gura innodata dupa urechi... alteori stai doar si privesti in gol, nestiind incontro sa apuci... pentru ca aceeasi viata a luat pauza, sa faca ordine, sa aranjeze lucrurile din existenta ta in sertare... sa-ti limpezeasca ochii ca tu sa poti vedea din nou INAINTE!
Alteori. aceeasi viata te prinde in tumultul ei vijelios, te intoarce, te rasuceste, te ameteste, te vrajeste...
Insa vine o clipa cand totul tace... cand peste toate se asterne linistea amintirilor, cand lacrimile curg, fara sa stii de ce... doar curg...
Aseara am avut privilegiul sa adun boabele de roua, care se prelingeau e obrazul LUI, si sa le sarut cu dragoste... Si in fiecare bob de roua era incrustata cate o amintire! Superbe amintiri!... Iar eu, la picioarele lui, stateam si ascultam captivata, o poveste de viata si simteam ca fiecare cuvant scris de tine trezeste forta din inima lui...
Iti multumesc, in numele LUI, pentru iubirea voastra... Si iti multumesc ca, datorita cuvintelor si amintirilor voastre, am inteles, pentru a nu stiu cata oara, ce onorant privilegiu mi-a oferit Dumnezeu, acela de a trai alaturi de el, de a-l iubi, de a putea impartasi cu el fiecare dimineata... fiecare seara... fiecae clipa de viata...
Aseara i-ai redat o parte din viata traita alaturi de voi... Si, dupa cum il cunosc, azi s-a gandit toata ziua la voi si la cuvintele tale, chiar daca nu a spus nimic... Nici eu nu am adus vorba despre asta... Dar recitam, in gand, fiecare cuvant scris, si simteam ca am forta sa-l incurajez sa mearga mai departe, cand era obosit...
Cand va veti reintalni, vei intelege cu adevarat ce au insemnat cuvintele scrise de tine acum doi ani...
Fie ca bunul Dumnezeu sa iti calauzeasca pasii pe poteci luminoase, sa iti poarte sufletul in zari pline de iubire...
Fii binecuvantata si fiti binecuvantati toti cei de...Acolo... de la stana...
Si sa fii convinsa ca de cate ori ne va fi greu, vom reciti impreuna cuvintele tale pentru EL, si vom gasi forta de a merge INAINTE...