vineri, 7 mai 2010

tare greu sa fiu eu.

nu ma simt bine, deloc.
e frumos afara si totusi eu am o stare naspa.
nu imi gasesc locul.
nu mai vreau carne.
vreau piranha.
vreau o narghilea cu 2 furtune.
nici macrisul nu mai are gustul din copilarie.
monica a plecat la metro.
tony ma asculta ce vorbesc la telefon.
aia nu stie sa scrie jellyfish...offf.
mi-am luat dresuri subtiri si afara e soare cu dinti.
boby nu a venit la masaj.
nu prea mai gasesc beck's lemon pe piata.
as manca un pepene, am vazut la carrefour ieri.
o fi scos pata de pe tricou?
tre sa scriu tabla...offff.
am multe probleme..
si stiti ce?
o sa vina razboiul. iar eu refuz sa il impusc pe radu, nu pot.
o sa imi trag un glont in cap.
haosul va domina.
mi-e frica de razboi.
nu vreau sa stau in buncar cu idiotii care isi plang averile si isi infloresc povestile.
va las...ca nu ma simt bine.

2 comentarii:

lee-san spunea...

Nici eu nu mai mananc carne de 2 luni,important e sa vrei.Ciudat ca ION m-a sunat pe mine sa vin la masaj si de pe la 13 sharp tot astept un semn de la el.Poate ma supar si nu mai vin deloc.Dar cum zici tu ca vine razboiul,renunt la idee caci am nevoie mare de bani sa-mi cumpar un pistol sa-i impusc pe toti cei care in disperarea lor,vor atenta si la putinul meu.Mai nou scriu o poezie "WHO WANTS TO LIVE FOREVER" si incepe cam asa: Daca cer,pamant si mare/Intr-un tot s-ar contopi/In aceasta noua visare/Oare totul s-ar sfarsi? Amu eu nu stiu cum e cu contopi si sfarsi,daca lam scris corect,dar din putina mea gramatica am inteles ca verbele la infinitiv se scriu cu un singur i.Important e ca stiu sa scriu.Poezia incepe cu distrugere,calamitati si ideea mea e sa gasesc in final dupa toate aceste momente un raspuns la "titlu".who cares.Anyway "Impusca-te si gata,impusca-te acum.Adios.

dedelina spunea...

pai nu stiu care e treaba cu masajul....ma rog trebuia sa vina boby...nu a mai venit...astia oricum au plecat..deci...
poezia e draguta cred..incepe bine..
poate ne vedem odata sa mai citesc si eu...
razboiul?o sa vina....stiu sigur....
nu iti trebuie pistol...au ei baionete...si multe chestii micute...care distrug un oras intreg in doar 3 secunde...
sa nu fugi ca potarnichea din calea razboiului...curaj sa ai sa iti impusti rudele ascunse...iar daca nu...te astept langa mine cu pistolul la tampla...