joi, 4 aprilie 2013

Everyone must face their demons

















and now the turn is mine ...
am.aruncat.atata.culoare.incat.totul.s-a.amestecat.si.nu.mai.disting.nimic
e.adevarat.ca.AM.nevoie.de.ochelari
tabloul.s-a.ingreunat.de.la.atata.culoare
culoarea.l-a.ingreunat
as.putea.sa.vomit.de.la.atata.culoare
si.tot.car.de.tabloul.asta.
ma.uit.la.el.si.nu.disting.nimic
abstract!
atunci.cand.devine.greu
ma.ajuti.tu.sa.il.car
fara.sa.imi.zici
vorbele.din.ochi
nici.altii.nu.le.zic
dar.nasul.le.aude
o.sa.car.de.tabloul.asta.singura
pot
in.ultimul.timp.mi-am.carat.singura.bagajele
incerc.sa.imi.spal.rufele.in.familie
oricum.acum.m-ai.bine.le-as.spala.la.rau
poate.la.rau.mai.spal.din.culoarea.asta.care.ma.ingreuneaza
sunt.peste
imi.place.apa
ma.mint.si.laud.ca.sunt.un.peste.frumos
daca.vrei.sa.desenezi.un.peste.frumos
trebuie.sa.stii.ca.nu.exista.gri
pleci.de.la.un.punct
de.obicei.de.la.coada
ajungi.la.cap
ca.sa.te.intorci.tot.la.coada
coada.se.uneste
nu.stiu.sa.desenez.pesti
eu.desenez.in.felul.meu
caracatitele.mi.se.par.reusite
zambesc.dupa.ce.termin.cate.una
mi-am.lipt.ochii.de.tabloul.asta
nu.vad.niciuna
stiu.ca.o.sa.car.de.el.multa.vreme
indiferent.de.ce.as.vedea
am.ajuns.la.capat
la.capatul.cozii.
pestele.meu.nu.ma.face.sa.zambesc
e.abstract
seamana.a.peste.dar.parca.nu.suna
la.capat.aici.e.problema
coada.trebuie.sa.stii.cum.sa.o.faci
ca.sa.iti.iasa.pestele
tabloul.asta.o.sa.ramana.cu.mine
companionul.meu
nici.eu.nu.as.vrea.un.peste.nereusit
din.care.nu.distingi.nimic
dar.nu.m-am.gandit.la.asta.inainte.sa.ma.apuc.de.desenat
mai.bine.desenam.caracatita
eu.nu.ma.pricep.la.desen
daca.imi.dai.culori.ma.joc.mult.cu.ele
culorile.ma.amuza
sunt.gustoase
mananc.multe.
le.amestec
si.eu.la.amestec.fac.urat
nu.exista.gri
eu.nu.pot.sa.desenez.doar.cu.alb.si.negru
nu.stiu
am.incercat
am.vrut.sa.aranjez.cumva.amestecatura.de.culori
am.bagat.alb.si.negru
si.a.iesit.un.peste
am.gasit.o.poezie
"Lucian Blaga e mut ca o lebădă.
În patria sa
zăpada făpturii ţine loc de cuvânt.
Sufletul lui e în căutare,
în mută, seculară căutare,
de totdeauna,
şi până la cele din urmă hotare.
El caută apa din care bea curcubeul.
El caută apa
din care curcubeul
îşi bea frumuseţea şi nefiinţa. "
Autoportret.Lucian.Blaga
ma.uit.in.ochii.oamenilor
si.ii.aud
cu.gatul.ii.aud
gatul.abia.mai.tine.frau.culorilor.inghitite
o.sa.vomit.curand
as.putea.sa.desenez.o.carte.cu.pesti
coada.stiu.sa.o.fac.in.mai.multe.feluri
la.coada.e.problema
mai.bine.desenez.o.carte.cu.caracatite
zambesc.cand.desenez.caracatite
bunicul.meu.deseneaza.frumos
http://www.youtube.com/watch?v=uEGW-rv_xtw


 





6 comentarii:

Blogorescovici spunea...

Astept...ceva...

dedelina spunea...

Eu am asteptat 40 de saptamani. Si am primit UN bebe.

Blogorescovici spunea...

Felicitari😊

dedelina spunea...

Multumesc. Inima mi-a urcat in gât. Acum înteleg sensul gâtului in viata mea. Are si el rolul lui pe lume acum, sa nu imi lase inima sa iasa din mine. Is fericită. Atat de fericita incat nu pot spune. Ca ma înec cu inima. Cand oare ti-as putea arata fericirea mea?

Blogorescovici spunea...

Imi aduc aminte de o vreme cand nu erai...iar astazi cand citesc aceste trei randuri ma gandesc ca e cel mai frumos lucru pe care l-am citit pe blogul tau. Nu as fi eu daca ti-as spune ca fericirea ta ma face si pe mine fericit...iti spun doar ca undeva in coltul gurii, opus tigarii care fumega alene mi-ai atarnat un zambet...poate gandul ca as putea cunoaste fericirea, fie ea si a ta sau poate doar imaginea amuzanta a unei inimi gatuite...cine stie, mi-e teama sa raspund unei intrebari care poate nu e pentru mine…sau poate stiu ca e dar nu am un raspuns….oricand.

dedelina spunea...

Si eu am zambit. Si zâmbind iti scriu acum. Ti-as scrie mai multe, dar mi-e cald zâmbetul si vreau sa ma agat de el. Oricand....Ce departe