joi, 27 decembrie 2018

Las pe mâine ce pot face azi

Acum ca mai sunt doar câteva zile realizez ca a mai trecut un an.
În curând o sa împlinesc habar n-am cati ani, 32, 33 sau 34, una din cifrele astea, îmi e lene sa calculez 1985-2018.
Și Luca va împlini 5 ani, woooww, 5 ani.
Ar trebui sa îmi fac o lista cu to do pentru anul ce vine, asa m-a învățat pe mine cineva drag.
Nu am făcut niciodată, mi-ar plăcea dar nu sunt genul. Abia dacă pot tine pasul cu viata, nu mai am nevoie și de niște lucruri musai de făcut.
Nu cred ca m-ar motiva niște chestii puse pe hârtie, am nevoie de mult mai mult.
Și nici nu știu cu ce as putea sa încep.
Sa încep cu ce îmi doresc, cu ce as schimba sau cum?
Când încep? Din ianuarie sau aștept primavara? 
Adevărat, nu îmi place iarna!
Și primăvară am o grămadă de treaba, ma ridic și eu la viata ca firul de iarba, nu știu dacă am timp sa ma ocup de ceea ce vreau sa schimb și ce îmi doresc.
Pot sa amân pana vara? Vara la lăsatul serii când astept răcoarea as putea sa ma ocup de niște schimbări.
În toamna începe grădinița, am o grămadă de treaba nu știu daca am timp.
Întâlniri importante, mame disperate, educatori curioși, dosare, diagnostice, ce face, ce nu face, dacă face de ce face...
Am zis deja ca nu îmi place iarna, nu?
Am văzut și cazuri în care treaba asta cu to do-ul pentru next year a funcționat.
Cumva motivați au reușit sa bifeze câteva din lista.
Trebuie sa fac si eu o lista!
Trebuie!
📝

Niciun comentariu: