miercuri, 15 iulie 2020

Vis a vis

.căsnicie de ani 6 cei pentru " ani mulți la" ureze ne sa ta maica sunat M-a
? nu, Drăguț
. cuvine se cum asa niciodată sărbătorit am nu noi ca gândeam  ma Și
. mult de atât deranjează mai ma nu Nici
. trecut anul de fata asta anul fost a cum gândeam Ma
. Doina cu atunci, sărbătorit am?!? ani 3 acum doar ca Cred
. simplu, trecuti anii ca, trecuta data ca fost a asta Anul
. mele gândurile cu eu, eciptki Tu
. străine tari la visând Împreună
. film din cei ca fi putea am familie ca noi dacă, întrebat și te-am parca și, filmului cauza din, adormit am Pana
. visătoare... mai eu sunt Așa
. 6 ucis de greu suntem, suntem ca seama dat Mi-am
.inainte fost a ce și adunam mai sa fără, ani 6 de amândoi asta căcatul în bagati Suntem
.realizabil mai părea totul, călătorim, vizitam sa visam când și chiar, ușor era totul, ușor era Inainte
.reteta fără ibuprofen un cere am parca de diagnostice pentru luptam și diagnostice punem Acum
.incercam sa farmacie alta la merge putem ca gândul cu și primim îl nu poate ca san în frica Cu
.(am chiar poate sau)? capul cu probleme avea as parca de... asa stau când mintea ocup îmi ce cu Stii
?vreme ultima în mine la bine uitat mai Te-ai
? MINE LA UITAT MAI TE-AI: zis bine mai Sau
...deranjeaza te ca știu și, zile 2 de, seriale la uit ma Eu
!?ani 6 de uiți de Tu
...oricum deranjează îl nu Luca pe ca și tare aude se nu ca zici imi si 11 la, încet mai dai sa rog te și franta sunt deși, pat din ridic ma când list Black de nopțile În
.mele gândurile de departe tine ma si filmul place îmi, roata întors s-a ca zic Nu
.ani 2 lupt sa trebui va care cu Ganduri
!diagnostic de ani 2
.rude, prieteni, vecini, școală de ani 2
.8 la Pana
.fel la tu și grele lupte Duc
.8 la pana ducem mai o împreună ca cred Și
! Împreună
.jur din cei pentru nici, tine pentru nici, spate pe de-a ma sa care una fost a nu asta căsnicia mine pentru ca vizibil e ca cred Si
.spate pe de-a îl sa vrea as Luca pe Însă
!impreuna luptat am noi ca știe sa 8 la pana Și
...spunem ii sa dacă, spunem ii sa o cum știu nu leilor cușca în aruncat l-am Că
?ochi în privesc sa greu e îmi cine pe Știi
! Cristina Pe
.inteles de lesne sunt Motivele
.mine pentru sunt nu " tine cu sunt când sunt ce ceea pentru iubesc te"
.probleme multe prea fără tâmpit, idiot vreun, zis le-a cine știu nu Nici
?nu, fericiți mai cei sunt nebunii, tâmpiții, Idioții
?nu, ortografie de greșeli fără sau cu, scris în bine mai exprim ma ca Stii
.dragoste de declarație o pe ca asta mesajul iei Sa
?nu, meritam ce primim, viata e asta, arat mai o nu  nici ca poate, iubesc te zic mai prea Nu
.etc...culegem ce semnam, mâncăm ce ceea Suntem
.mesaj din înțelege vei ce știu Nu
.interpreta vei îl cum Sau
...inainte vorbeam mult ce și, noi vorbim mai ne prea nu ani 6 vreo de...noi vorbim ne prea nu Oricum
.8 la pana măcar, noi pentru ani mulți La



srevnI
https://youtu.be/rQBKWcwOFFU

Niciun comentariu: