joi, 8 aprilie 2010

ego..

m-am pus pe primul loc.
ca de fiecare data.
am uitat sa te intreb, ce faci?
de egoista ce sunt.
pe langa ale tale, te-am incarcat cu ale mele.
si stiu, adica nu stiu, dar banuiesc ca nu esti bine.
dar am uitat sa te intreb, am fost prea ocupata cu mine.
mi-am atribuit din starile tale.
pffff...urat?
urat!
e uimitor cum o persoana necunoscuta te poate ajuta atat de mult.
mersi!
te-am transformat intr-un refugiu.
unde am gasit mereu cald, lumina unei lumanari, o cafea buna si o tigara aprinsa.
m-am retras de fiecare data in...tine.
uitand de tine.
scuze!
injura-ma, merit!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Asculta.

Taci si asculta.

Am spus sa taci...

Cuvintele nu-si au rostul...cliseu cinematografic pentru sentimentalii din noi...

Sa incep altfel:

Nu stiu. Chiar nu stiu...Despre ce vroiam sa vorbesc...

Am spus sa taci.

Taci si asculta.

Nu stiu ce, nu stiu cum, ar fi mai bine sa incep...am vazut aseara ceva amuzant, era un...nu, nu asta vroiam sa spun.

Nu e ceea ce pare, chiar vreau sa imi deschid sufletul in fata ta, vreau sa fiu sincer.

E atat de greu sa...nu, nu sa fi sincer, poate pentru tine...pentru mine e greu sa-mi deschid sufletul...

Pentru tine e usor..asta e diferenta dintre noi...sau era...nu vreau sa vorbesc despre noi...vreau sa vorbesc despre mine...

Prea multe puncte de suspensie...

O sa mai pun...

Stiu, stiu cum sa incep...

-De ce zambesti?

Acum nu mai stiu...

Lasa-ma o clipa sa-mi revin, daca as avea un iepuras i-as pune numele tau

...daca as avea o pusca i-as pune numele meu...mi-as descarca apoi cateva litere in tine...

Unde pleci?

De ce te superi? Am glumit...

Stiu, o gluma proasta...stii ca fara ele nu as mai fi eu...

Chiar, mai stii? Mai stii cum obisnuiam sa nu te injur?

Era un obicei prost, am renuntat la el..da, cand ai renuntat la mine.

Mi-ai spus ca spun lucruri urate pentru ca nu pot face altceva...aveai dreptate, sunt slab si preferam sa te lovesc cu cuvinte...cat de matura ai fost, cat de copil am continuat sa fiu...

Stii ca uneori tremur si ma urasc pentru asta?

E ceva ce n-am spus nimanui, e un inceput si totusi nu ma simt mai bine...cine dracu mi-a spus ca e bine sa spui ce ai pe suflet?

Aa...tu...pe tine asta te face sa te simti mai bine?

Aveai dreptate cu un singur lucru, de la vin nu te doare capul.

De fapt am gasit cum sa incep...nu mai spun nimic pana nu recunosti ca e numai vina ta...nu conteaza pentru ce...nu stiu, vreau sa fie vina ta...

Nu. Nu o spune inca, lasa-ma sa ma agit putin.

Daca recunosti atat de repede inseamna ca nu-ti pasa.

Pot sa-ti scriu o poezie intre timp...sa para ca ne pare rau...iti invelesc refrenul in ciocolata si ne pierdem unul in ochii celuilalt...Nu? Nu vrei?

Ai dreptate, tot ce-mi vine in minte e fumat...

Acum poti sa recunosti...cum ce?

...nu mai stiu...

Stii ce ma calca pe nervi?

Ca dintre te iubesc si te urasc ti le-as spune pe amandoua.

In special pe primul si al doilea mai mult in gluma...ma innebuneste felul meu de-a fi...

Innebunesc ca uit sa ma prefac uneori, ca nu reusesc sa te uit de fiecare data...innebunesc ca innebunesc de o mie de o mie de ori pe zi si tot sunt mai normal ca nebunii de langa mine.

..................

Ai vrut sa stii ce simte lamaiul?
Cam acre sentimente nu?

dedelina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
dedelina spunea...

am mai postat un comm inainte..
l-am sters..
nu mi se parea bun..nu credeam ca poate colora ceea ce am de zis..
FAZAN!
mi-ai furat orice drept la replica.
nu mai pot zice nimic.
as fi preferat..o mica-mare injuratura....
ar fi fost mult mai usor de interpretat.
simt ca innebunesc atunci cand nu pot explica anumite stari,atunci cand nu imi gasesc cuvintele...
acre?nuuuuuu....
negre...
nu imi pare rau pentru tine..si pentru ceea ce simti...nu sunt aici ca sa te compatimesc..
poate ca meriti..sau poate nu..
am cautat raspuns si l-am gasit...ma ingrozesc..
ma doare faptul ca ma simt inutila..ca nu pot sa te ajut cumva..
ce dracu sa fac intr-o situatie ca asta?
ma simt inutila...
de ce dracu nu m-ai injurat????
imi era mai usor..
nu o sa te las sa ai ultimul cuvant..
asta asa ca tachinare:)

Anonim spunea...

lemon three...am inceput sa-ti fumez blogul sa iti rapesc libertatea de dinainte, nu e drept...am inceput sa ma simt prea acasa in lumea asta a ta, nu pune la suflet nebunia mea acra...sa nu vezi nici o pata neagra in ceea ce am scris, sa deslusesti doar stelele ce promit sa rasara din intunericul ce l-am pictat fara sa-mi pese de ce crezi tu...sa nu indraznesti niciodata sa ma compatimesti, nu o sa reusesti sa salvezi nici macar mireasma acrisoara ce o raspandesc in negrul pe care il vezi tu...nu, nu e negru e doar panza pe care o sa-mi arunc stelele ce le-am ascuns in ultima mie de nopti in care nu am putut zambi, iar daca e adevarat ce cred oamenii, ca nu poti purta stele pierdute stai linistita... o sa aprind o mie de tigari si tot o sa invat sa le rad neputinta in fata ...chiar daca niciodata nu o sa renunt la zid m-ai convins sa scrijelesc o mana de ganduri pe locul unde ar fi trebuit sa fie o usa...dedelino aprinde tu prima tigara si tine minte ca atunci cand ma pierd in melancolie nu-mi uit niciodata rezerva de acid...continua sa scrii si lasa lamaiul sa-si gaseasca singur soarele...ai incredere in el;)

dedelina spunea...

am incredere in el!
am simtit putin optimism?
sau hai sa nu ii zicem asa ca suna prea cliseic.
am simtit o pata de culoare.
si zambesc acum...si nu stiu de ce..
si nici nu conteaza..
sper sa iti fie bine...
adica pana mea nu sper poate ca nici nu stau prea mult cu gandul la tine si la ce ti se poate intampla...
e aiurea o urare ca asta...
nu stiu de ce am zis-o..aiurea..
numa ca nu stiu cum sa zic..ca as vrea sa te stiu bine..
desi nu te stiu deloc...in niciun fel:)))
"Esti trist?adu-ti aminte ca-n jur atatia sufar.
Si ca dureri mai grele in univers pot fi.
Alege-ti o femeie cu sanii albi,de nufar.
Sa n-o iubesti.Nici dansa nu-o sa poate iubi."
recunosti versurile??
de la tine am invatat :)
deci daca tu imi fumezi blogul...eu iti fumez pasiunile...
si o sa ajungem sa murim amandoi de TBC.
te puuup.mai vino pe la mine:)