sâmbătă, 3 aprilie 2010

lamaiule...

sunt trista..
am citit ceva care m-a daramat putin.
nu ma asteptam la asta.
am interpretat-o in felul meu.
poate ca dramatizez.
sau poate nu.
insa, am reusit in timp sa imi fac o parere despre tine.
ti-am rezervat un loc.
fara macar sa te cunosc, fara sa stiu cum arati, sau ce mananci.
atunci cand mie mi-a fost greu ai spart tiparele.
si in loc de compasiune si indrumari, te-ai rezumat la: dedelino, nu exista epave tatuate ;).
m-a ajutat mult.
poate sunt nebuna.
de fapt sunt!
dar nu poti face una ca asta.
clar?
adica nu poti renunta la blog.
ca te simti tu aiurea si ca nu stiu ce cai verzi pe pereti cauti.
ca vin dupa tine acolo in timisoara si te casapesc!
nu poti sa faci asta!
adica poti..
dar nu iti permit!
majoritatea postarilor tale sunt minunate (mai putin alea cu tenta politica).
n-am nevoie sa te bucuri ca dau pe la tine pe blog si ca mai las un comm din cand in cand.
AM NEVOIE DE TINE!
si stiu ca suna egoist, dar e sincer.:D
imi vine sa te injur.
acum dupa ce am citit ultimul post.
pe bune..
habar n-am ce e in capul tau.
si nu imi prea bat capul cu chestii din astea.
dar tu m-ai suparat groaznic!
sper sa revii.
te rog...
lasa pe acel cineva, pe care il cauti, sa te gaseasca..


3 comentarii:

Stefan spunea...

am inteles, o sa scriu in continuare... ramane ca tu sa ma citesti:)
k

Anonim spunea...

dedelino nu esti nebuna, noi nu suntem niciodata nebuni, daca o sa trebuiasca o sa spunem ca toti ceilalti sunt nebuni, noi niciodata...aprinde o tigara sufla fumul in fata lamaiului si injura-l...ce e in capul lui? Stiu eu...dar nu o sa-ti spun, capul cretinului are legatura cu inima si potaia asta sta de prea mult timp fara flotant in pieptul lui...cand pulsul ii depaseste viteza legala pe fata lui nu o sa vezi nimic...are ochii reci, si pleci chiar inainte de te trimite el la dracu...asa ii place lui, mereu diferit, cu nimic mai bun, cu mult mai rau decat ai vrea sa il vezi, nu poti simti ce simte el...si niciodata nu o sa intelegi ca sa te duci la dracu pentru el nu e ceea ce pare...chiar el o sa-ti deschida portile iadului...si o sa-ti tapeze drumul dintre iad si rai cu petale de trandafiri, in tot timpul asta el va privi din spinii de pe margine cat esti de fericita...
Cum spuneam...nu suntem nebuni...poate doar lamaiul;)

dedelina spunea...

nu pot sa imi injur lamaiul,mi-e drag..
nu pot sa imi permit sa il pierd...
daca incepe sa se usuce..vreau sa stiu de ce..
si as face orice sa nu il pierd..:)