miercuri, 31 martie 2010

atunci cand altii se implica.

si totusi as vrea..
sa vad ce au in suflet.
sa le citesc pe obraz durerea, bucuria.
e sadic, stiu.
dar e sincer.
fara motive marete, fara ganduri nerge, doar instinctiv.
sa apuc sa fac ce? sa apuc sa vad ce?
nu ma face sa rad, copila..
te-as putea plezni oricand, daca mi-ai da viata
sa iti dau eu viata? nu pot!
dar te las sa ma pleznesti, desi nu merit.
fara tine eu nu exist, deci, keep me alive.
nu e un sfat, e un ordin.
eu nu te imbarbatez.
eu nu iti ridic moralul.
eu am nevoie de tine.
nu ca mi'ai fi draga.
la ce naiba te ascult? parca esti nebun.
tu de ce ai facut-o?
de ce ma critici pe mine acum?
nu iti permit!
e alegerea mea.
oricum esti ultima..fiinta?!?...care ma poate opri.
vreau doar sa incerc, sa vad cum e.
ma uit la tine si ma vad, intr-un fel, pe mine.
la fel ca si tine, nu am inteles ce era mai important: NU EXISTA CALE DE INTOARCERE!!!
atat am avut de spus.
ma sterg.
si'mi place.
doamne cat imi place...
te las cu raul.
ce bine ca a plecat.
uneori ma scoate din sarite!!!
ce stie el?
nu are cum sa simta.
dar e bun la sfaturi si explicatii.
pe naiba..
te'am auzit!!!

Niciun comentariu: