luni, 29 martie 2010

asemenea ganduri.

as vrea sa innebunesc, pe bune.
sa fiu internata intr-un ospiciu.
sa zambesc si eu din motive stiute doar de mine.
si sa nu fiu privita cu mirare.
doar sa pot zambi din orice motiv.
fara sa fiu atent privita.
as vrea sa plang la fiecare 2 minute. din motive stiute doar de mine.
fara sa fiu privita, compatimita.
doar sa plang.
vreau sa ma catar in copaci si nimeni sa nu zica ca's nebuna.
si toti sa ma priveasca firesc.
sa ma tarasc in patru labe si sa musc din firul de iarba.
gustul lui sa ma poarte pe valurile vietii.
din motive stiute doar de mine.
nimeni insa sa nu ma priveasca.
sa ma zbengui o zi intreaga.
sa dansez haotic si dansul meu sa mi se para rupt din lacul lebedelor.
dar sa nu fiu privita.
spectatorii sa existe doar in imaginatia mea.
aplauzele sa le aud doar eu.
sa imi murdaresc halatul alb fara nici o grija.
iar a doua zi sa fie la fel de alb.
fara ca eu sa il ating.
fara sa aud zgomotul masinii de spalat.
sa aleg dupa fluturi imaginari.
si sa ii prind.
chiar daca cei de langa mine nu ii vad.
vreau sa imi trezesc la viata prietenul imaginar.
dar nu vreau sa fie privit.

4 comentarii:

lee-san spunea...

ai incercat macar asemenea ganduri?daca vrei iti imprumut eu camasa mea de forta,balerinii mei,halatul(e cam scump),vrejul de vasole in locul copacului,manutele mele de miriapod pt aplauze,mai nasol cu lacrimile(roua dk vrei) si fluturasii(eu am stafii).artista te fac,dar din motive stiute doar de mine,le tin doar pt mine.multi vad,multi nu vor sa te vada,putini te vor intelege sau te vor accepta.nebuni suntem toti,gandul ne poarta departe,dar unii nu se mai intorc inapoi.lucrurile sunt simple la tine,chiar frumoase,altele mai complicate,odata descoperite te vor inebunii irecuperabil.am dat-o in sf-uri si m-am pierdut undeva pe drum.hai ca plec ca pierd norul de 7 si iar ma cert cu silfa mea.vezi ca se anunta o ploaie de elefanti.atention a la tete.

Anonim spunea...

sa zambesti fara motiv?
Nu e semn de nebunie.
Sa dansezi haotic si sa te crezi balerina in haosul tau... e cel mai normal lucru dupa cateva...pahare...din care ai scos apa plata...stii ceva, uita de ei cei care vad in gesturile tale nebunii nu sunt decat niste umbre palide a ceea ce esti tu...nu ti s-a intamplat niciodata sa ti se para ca toata lumea e nebuna si tu esti singura normala?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
dedelina spunea...

mi s-a intamplat sa vad toata lumea normala si eu sa ma cred nebuna.sarita din tiparele lor.
atunci m-am considerat nebuna.si m-am schimbat.m-am "modelat" din nou dupa ei..de frica sa nu raman singura.
acum insa am inteles ca e mult mai bine sa raman singura in luimea mea nebuna....m-as pierde definitv..daca as fi ca "ei"..
doar ca ma deranjeaza "privirile"..atat..vor trece..