luni, 29 martie 2010

nemultumita de mine.

mi-am amintit ce vroaim sa devin cand o sa cresc mare. :))
la inceput, am vrut ca toate fetitele din clasa, sa devin medic.
uhauuu..ce tare.
toate vroiam asta.
ne strangeam in pauza si faceam exercitii in curtea scolii.
dupa care, prin clasa a 5-a, am vrut sa fiu avocat.
nu prea aveam habar ce inseamna.
dar ce conta..imi doream.
prin clasa a 8-a am vrut sa devin artista.
nu conteaza ce artista. artista! sa cant, sa pictez, sa joc in filme.
oricare dintre astea. sau toate la un loc.
au trecut anii..
si am ajund sa fiu ospatar.
ce realizare!
ma mint continuu ca inca nu sunt mare si ca mai am timp.
oare??

2 comentarii:

lee-san spunea...

legea atractiei nu pre functioneaza la tine si mai mult esti prinsa intre trecut si viitor.prezentul este rezultatul unei inertii careia nu i-ai acordat nici cea mai mica atentie sau tu nu ai stiut clar ce vrei de la viata.n-ai ridicat niciodata stacheta,nu ti-ai format niste standarde,nu ai tinut mortis sa bulversezi aceste cicluri naturale sa risti si sa mergi impotriva valului?
ANII TREC,VIATA MERGE MAI DEPARTE,TREBUIE DOAR SA FI ATENTA LA CE-TI DORESTI,CU O CREDINTA TARE NIMIC NU TE MAI DESPARTE,DE SECRETUL VIETII SI SA FI CE NU ESTI.
Iar m-ai prins cu stomacul gol si cu mintea-n porumb.Mai omor timpu.AM PREA MULT TIMP SI CSUNT MAI OLDAR CA TINE.OARE?

dedelina spunea...

nu's prinsa...nimic nu ma poate "prinde"..
adevarat ca nu m-am prea zbatut pentru ceea ce mi-am dorit..
de mers impotriva valului...pai cum asta ma chiunui evri faking singal dai..
sunt atenta la ce imi doresc..numa ca niciodata nu reusesc sa pun in practica:)