luni, 29 martie 2010

mi-e frica domle'! ce sa fac?

da frate, recunosc!!!
mi-e frica de mor de rame!
si stiu ca multi o sa radeti.
dar nu imi pasa.
mie chiar mi-e frica de rame.
nu mi-e frica de ursi, serpi, sau alte vietuitoare, care pe altii ii baga in sperieti.
sau poate da, dar prea putin.
in schimb, de rame, moooor...
am auzit povesti, cum ca sunt dragute.
ca iti vine sa la mananci.
ca unii chiar faceau asta cand erau mici.
eu nu! eu crap de frica lor!!!
si imi plang de mila, primavara, cand ploua si trebuie sa merg pe jos.
asa ies ele frumuselele, la plimbare, dupa ploaie.
offfff...:((
si tony rade si face glume pe seama fobiei mele.
teama mi se trage din copilarie.
imi amintesc de parca a fost ieri.
ma jucam cu o prietena in curte. cocotati pe gard erau niste vecini, care nu ne prea aveau la inima.
unul dintre ei s-a intins, mi-a tras bluza si mi-a bagat pe spate un pumn de rame si alte taratoare.
culmea...
bluza imi era indesata in pantaloni. asa obisnuia mama sa faca.
sa imi indese bluza in pantaloni. uram chestia asta.
intr-un final...
cand aproape eram lesinata, prietena mea, care tarziu si-a dat seama ca eu sunt victima, m-a ajutat.
a trecut o viata pana a facuta asta, o viata in care toate chestiile alea se agitau pe spatele meu.


Niciun comentariu: