vineri, 14 noiembrie 2014

dileme

Cand aud argumentele: parca ma-ta te-a crescut pe tine cu..., crezi ca ma-ta avea timp sa ... Si tot asa, parca mi se ceva in cap.
Sunt de parere ca: mama m-a crescut bine, sunt un exemplar frumos si sănătos, bun de pus in vitrina.
Sănătos e cu dus si'ntors, o lăsăm asa.
Bravo, mama!
Eu il cresc pe Luca asa cum ma taie capul. Si mama m-a crescut dupa capul ei, nu dupa capul vecinei la care stăteam cand ea era la munca.
Eu am timp să ...
Si mai am si multe variante de ...
Pai daca exista pampers de ce sa ma complic cu carpe?
Si daca eu consider ca semintele de in sunt mai bune decat parizerul, de ce sa nu? Doar pentru ca mama nu? Pai mama abia găsea parizer, biata.
Deci...Nu merge cu crezi ca ma-ta.
Nu merge nici cu: nu imi dau copilul la scoala ca profesorii nu isi mai fac datoria ca pe vremuri, ca sunt prost platiti. Ce maa??
 Nehliudov zicea asa: "Oare sunt eu nebun ca vad astea, sau sunt nebuni cei ce nu vad?"
Prefer sa fiu nebună, decat oarbă.
Iar mama zice: "Dede, carnea de om se creste cel mai greu". Din toate vorbele si sfaturile primite in toti anii de la mama, asta m-a uns pe suflet.

Niciun comentariu: