sâmbătă, 3 octombrie 2009

despre sex

in urma sondajului de opinie realizat la stana regala, am aflat urmatorul lucru:

cei care lucreaza tura-umplutura, fac mai des sex, decat cei care lucreaza la tura.
exemplu monica, care a recunoscut, ca ea a facut ultima data sex aseara n.r 02.10.2009.
alex barmanul spre exemplu nu a mai facut sex de vreo 3 saptamani, s-au murat si castravetii de atunci.
boby inca viseaza, cum ar fi daca nu ar mai fi virgin.
ion, prefera, altceva in loc de sex...don't ask.
tony o face si in timpul serviciului, deci el e cel mai activ.
tanta si moghior nu vor sa recunosca se dau ranite.
gabi a fost sincera zicand ca de acum o saptamana, o intelegem ca lucreaza la uzina.
lary, fute drumurile ca sa dea si el o buca.
laurentiu, ar vrea dar nu-l ajuta....mandra.
mama, in ultimele luni nu a mai vazut-o, saracu ticuta, din cauza asta zice ca ninge afara.
eu, subsemnata, ce pot sa zic, o fac de cate ori am ocazia, poate nu asa des ca tony :P.
deci, dragi mei, va spun cu mana pe inima, ca la stana regala nu se mai stie care cu cine, e plin de sex_ualitate.
cred ca din cauza altitudinii.
n.r. sefu sa nu ma dai afara.

Un comentariu:

Bebe spunea...

nebunoooooooo!
nu am inteles faza cu ionut .....oare ?!?!?!?!?