vineri, 9 octombrie 2009

nelly

ta-damm !
inca o bomba de la dedelina.
si inca o bomba facuta de nelly.
pai, cum frate, sa ma trezesc cu ea, in ziua libera, la munca si sa mai faci si figuri, si ce figuri...
pai vine ea sa faca figuri, pe tura mea, si sa nu dea de mancare la personal. eeeee..
las' domle' ca stiu eu ce sa fac. imi scap eu echipa si de data asta.
il iau pe sandilaul de barman (alex), la cules de ciuperci, prin padure.
nu imi dai sa mananc, imi procur singura hrana.
si merg eu cu sandi, tiptil, tiptil prin padure, precum scufita rosie, la cules de ciupercute.
vin eu, cu traista plina, si nelly, ce face?!
nu imi pregateste si mie o tocanita, ca doar m-am chinuit si eu, si m-am urzicat, si m-am bagat prin toate tufisurile sa gasesc si eu o mana de ghebe.
si tot nelly face figuri.
si cine ii tine partea zicandu-i ca daca nu imi convine sa merg dupa leurda? huh?
pai cine altul decat jupanu' .
mno...
lasa nelly ca data viitoare, o sa culeg din alea nebune, si daca o iau razna, eu o fiinta atat de normala, o sa te dau in judecata.
si pe tine si pe jupanu'.
si uite asa ma realizez si eu in viata, ca doar nu o sa stau sa castig la bingo.
maine avem la personal, bors de ghebe.
trecem si pe tabla !
am zis!
aaa, nelly, ai grija cand bei cafeaua, ca a gasit alex niste gandaci negri si mari prin padure, cu niste clesti maaaari.

Un comentariu:

Bebe spunea...

haide bre ca nu-i rau intentionata ,........am inteles ca vroia sa va dea ceva din cutia lui cneazu' ....:) !!!!!!