miercuri, 21 octombrie 2009

elefantii.


ar trebui sa scriu despre seara petrecuta la robert.
care nu se mai satura de "sorooooo".
a fost o seara mult prea faina ca sa o descriu in momentul asta. trec printr-un moment greu.
si vreau sa povestesc si nu am cu cine. vreau sa inteleg dar nu ma regasesc in nimic. si am o durere de cap ingrozitoare.
ce rost ar avea sa stau acum sa imi plang de mila, cand eu singura m-am bagat in asta?
de unde atata maturitate in mine, asa dintr-o data ?
cum de reusesc eu sa i-au deciziile intelepte?
la naiba, honey, zici ca am picat din cer.
ce frumoasa e poiana.
acolo unde e cosita.
inconjurata de frumos, si dezamagita de cei apropiati.
sefu` vrea sa taie capritele. huahuahua.
nu vreau sa le taie, ca mi-e imi plac.
intre un fir de iarba si elefant,
prefer elefantul.
chiar daca renunt la roua diminetii pentru totdeauna.

Niciun comentariu: