joi, 10 martie 2011

cealalta jumatate?

dupa cafea, barfa si altele....2 tabele.
care trebuiau sa corespunda.
insa....
unul 51 de pozitii...
celalalt 52 de pozitii.
FUCK!!!!!!!
si pune-te dd si numara si vezi care ce si cum.
si de unde.
si de ce.
offfff...
trece.
aflam ca pozitia 52 nu trebuie sa existe.

ma suna mama.
care stie ca atunci cand sunt la servici, nu trebuie sa ma sune.
raspund.
intuind ca e vorba de ceva grav.
adevarat!!!
a tras o cazatura grava.
superb!!!!
altceva??
se mai poate??
hai..
hai ca mai rezist.
pai daca insisti.
ti se da!!!!
ma anunta colega, in ultimele 2 ore de munca, ca ea isi inainteaza cererea de concediu.
ok.
felicitari!
concediu placut.
de ce nu mi-e zis de dimineata??
ma rog, nu conteaza. bravo tie.
dupa ce conducerea i-a aprobat cererea, ea incanta, eu praf!!!
fusesem anuntata ca:
in perioada in care colega mea isi va exercita concediul, eu...
euu..
voi face si treaba ei, pe langa a mea!
scurt si la obiect!
istericaaaaaaaaa!!!!!!
ce? cum? de ce?
vaiiiii....
ma consolez.
o saptamana.
mmm...
nu-i asa muult.
trece...
plec.
ma urc in autobuz.
liniste si pace.
imi scot cartea.
citesc.
pac. am ajuns acasa.
ommm ommmm aummm aummm.
poate daca dorm putin...
cand o sa ma trezesc o sa mi se para un vis.
intrand in casa cu acest gand, dau de ghita.
care facea curat in bucatarie (dupa haosul de dimineata)
am petrecut alaturi de el restul de ore ramase. au fost superbe!!!
am stat ca belferii si ne-am alintat. ca 2 porumbei!
superb!!!!
mersi tony..

Niciun comentariu: