miercuri, 9 martie 2011

cum sa ai o jumatate din zi groaznica?

hai sa fiu rautaciosa...
hai!!!!
m-am trezit cu fata la cearceaf.
iar cuvantul cearceaf mi-e urat rau!!!
ma chinui sa urc in autobuz.

ca vorba aia..tre sa muncesc.
ma trezesc impinsa, imbrancita, trasa de par.
ziceai ca am intrat intr-o cusca cu lei.
ma uit in jur...
OAMENI!
care mai de care aranjati, cu serviete, la costum.
si-au pus fracul dar si-au lasat bunul simt ACASA!!!!
nu stau sa ma intreb daca l-au avut vreodata.
nu ma intereseaza!!
ce scuze ca m-ai calcat.
ce scuze ca mi-ai tras un cot in gura.
ce scuze ca m-ai tras de par.
ce scuze ca manelele din casca ta imi rup mie urechea.
ce scuze ca mirosul tau imi face parul din nas sa pice.
CE ATATEA SCUZE???
ipocritilor!!!
fiinte superioare...
care cica stapaniti pamantul...de bun simt ati auzit?
sa nu incep sa povestesc de sofer...NU!
m-as enerva prea tare..
incerc sa ma consolez cu gandul ca la urmatoarea statie o sa cobor.
inca un pic dede...inca un pic.
intr-un final COBOR !!!
AEEEER!!!
ma gandesc: se anunta o zi glorioasa!
la cafea, aflu cu stupoare ca azi e ziua barbatului.
ziua barbatului??
muream si d'asta nu stiam.
tot intr-o sarbatoare o tinem.
zi de nastere, onomastica, ziua femeii, ziua copilului, ziua barbatului, ziua nationala, ziua orasului, ziua bla bla.
degeaba! toate's degeaba!
si ziua inca nu e gata.
mai rau.
abia a inceput!
si acum zic :
cum sa ai o jumatate din zi groaznica?
mergand cu autobuzul.
de ziua barbatului!

2 comentarii:

denn spunea...

asta nu e o zi groaznica pt mine ar fi una destul de buna

dedelina spunea...

pai ce sa zic...circula cu 135..si o sa ai numa zile bune..;)