vineri, 18 martie 2011

la multi ani!

tuciii tuciii tuuuciiii.
iar e vineri. big smile :D:D:D:D:D
e ziua lu' radu bah!!!!!!
romanu' bah.
care imi lipseste enorm!
da! enorm!!!
raduuuuuuuuu...
hai acasa sa ne radem.
mi-e dor de tine rau!
ai fost acasa si n-ai dat un semn.
asa se face??
sa nu incepi cu d'alea..
k ai avut treaba, ca bla bla bla.
urat!!!!
romanu tot roman.
tot tine p'a lui.
ca ardealu' i apartine.
s'atunci unguru ii zice : bullshit =))
gata cu prosteala.
te pup radule! :*

un sincer la multi ani!
o lacrima imi uda ochii. mi-e dor de tine...
imi lipsesc vremurile cand ne plimbam de nebuni. si povesteam vrute si nevrute.
mi-e dor de cafeaua PROASTA de la tulip.
astept clipa cand te vei intoarce acasa. chiar si pentru o zi.:P
ma linistesc cu gadul, ca stiu ca ti-e bine si ca esti fericit.
gata cu sentimentalismele!
hai acasa sa mergem in traian =)).
2 lev, 2 leeeeeev!!!
hai sa te snopesc in bataie. nu mai am adversar de cand ai plecat.
te poop si te imbratisez!!!!
:*:*:*:*:*:*:*:*

Niciun comentariu: