vineri, 29 iulie 2011

butoi.

am cazut in butoiul melancoliei.
cum sa fac sa scap de aici?
habar n-am.
lamaiuleeee...
si eu stiu sa clipesc mai repede cand imi vine sa plang.
ha!
o sa ies eu din butoi!
trebuie sa imi adun fortele sa recladesc globul.
imi trebuie un sut in fund!
am nimerit eggzact cum era mai prost.
fix intr-un butoi plin cu melancolie. melancolie blegoasa, cum ar zice mama.
mi-e dor de mama..
ma doare capul.
stai sa mananc ciorba asta, sa hranesc demonii din mine...
_________________________________________
nici ciorba nu mai e ce a fost!
mi-e dor de mare.
mai e un pic! ^_^
vreau sa vad meduze!
mi-am tot promis ca o sa mananc un mar.
din maru "ala"!
mi-e jena sa ii zic lu` nenea ca ii dau o tigara pentru un mar, poate imi arde vreo palma.
pai daca gandesti asa, nu ti-e jena, ti-e frica!
as fugi de corpul meu. si i-as arata si un deget in goana mea. merita un deget!
______________________
cum o sa stau eu la soare...

Niciun comentariu: