miercuri, 27 iulie 2011

vorbe.

eu n-am mai scris pe aici.
nu mai am timp.
stiu...
mi-am promis ca nu o sa zic asta niciodata.
nici nu mai stiu despre ce as putea sa scriu.
lumea mea s-a schimbat.
mi-au spart globul, au patruns inauntru.
nimic nu ma mai protejeaza de ei.
atat de agiatata e lumea asta.
toti se grabesc, ma calca in picioare.
HAOTIC!
refacerea globului mi-ar lua o vesnicie.
cat tine o vesnicie?
imi trebuie material/ nu mai gasesc.
imi trebuie dorinta/ a murit.
imi trebuie rabdare/ nu mai am.
imi trebuie credinta/ m-a parasit.
SCUZE....lumesti.
imi place lumea asta?
NU!
ce pot face? am scuzele pentru care nu mai pot recladii globul.
curand ma voi sufoca in lumea asta.
ii simt cum ma inghit.
cum imi storc toata energia.
lamaiuleeee...
ma transform in om!
cum e sa fi om?
sa n-ai timp.
rabdare.
materiale.
credinta.
dorinta.
oamenii ma plictisesc. si curand si eu pe ei.
____________________________________________
sa nu lasi pe nimeni sa iti atinga globul.
vor vrea...
vederea minunii ii va atrage.
vor incerca sa te convinga sa ii lasi inauntru, sa vada si ei.
fiecare atingere - o mica fisura.
fiecare privire - iti patrunde in suflet.
apleaca-ti capul atunci cand te simti privita, iti vor ochii.
ei nu pot vedea ceea ce vezi tu.
invidia ii va transforma in fiare.
eu stiu! eu stiu ce vezi. si cum!
_____________________________________________
imi amintesc vorbele tale.
prea tarziu...
e distrus.
iar eu am pasit in lumea lor.
pe zi ce trece ma transform!




Niciun comentariu: