miercuri, 27 iulie 2011

soɾ uı ןnsns nɔ

unde sunt pasiunile de la inceput?
unde e flacara aprinsa de da vinci in suflet?
masonii, organizatiile secrete, nebuniile mele, ganduri, planuri si tot, unde sunt?nu stiu..
m-am saturat de "nu stiu". pana peste cap. nu-l mai suport.
copacul vesnic verde paleste.
ehh..poate e o faza.
m-am saturat si de fazele astea.
ufff..
m-am tot jelit pe aici ca nu's inteleasa.
ehh...
dragilor...nici eu nu ma mai inteleg.
nu ma mai inteleg cu mine.
nu comunic cu mine.
ce naiba se intampla ???
mizeria asta de trup a reusit sa ma aduca in stare de disperare, nu il mai suport.
picioarele care acum ceva vreme vroiau sa ma parasesca..
mno...ce sa zic cred ca s-au razgandit.
habar n-am.
nu sunt sigura. la cat de razbunatoare sunt, vor pleca cand mi-e lumea mai draga.da da...
cred ca au inteles ca daca raman cu mine vor reusi sa ma scoata mai rau din sarite. razbunatoare ca-ntotdeauna.
gatul ??
saracul de el..
singurul care imi ramane alaturi.
atunci cand toti vor pleca, gatul imi va ramane alaturi, stiu asta.
ma intreb, la ce oare o sa imi foloseasca ?!?
i-am dat permisiunea de a pleca.
odata cu picioarele sau singur. e alegerea lui.
nu a vrut.
e inca aici.
sa il iau la suturi??
ar fi o solutie.
fuuuugiiii gatule, fuuuugiii...
si picioarelor ce sa le mai zic ???
inghitiiiiitiiiiii picioarelor!
inghitiiiiiitiiiiii..
ce bine ma distrez eu cu mine.
ce roti si ce camioane.
las' mai bine avioane.
nu mai vreau sa fiu om mare.
nici planeta nu mai e!
toate pleaca. eu sunt vie!
lamaiuleeee, vino inapoi.
te-ai dus si tu...
ca pasarile in tarile calde. numa ca alea se mai si intorc.
te-ai ratacit? ai uitat drumul?
ti-as trimite o mana.
de ajutor.
daaar tradatooooareleee...
au plecat primele.
membre total lipsite de suflet.
au plecat in miez de noapte.
nu am ce sa iti trimit.
gatul oare?
ti l-as da.
cadou...
stiu ca ai sa ii oferi doza de fum necesara supravietuirii.
iti place tutunul lamaiulee...
te provoc lamaiule!
te provoc sa imi iei gatul.
sunt sigura ca o sa accepte.
macar asa o sa stiu de el.
de maini, nu stiu nimic.
iar nemernicele de picioare vor ramane langa mine pana la ultima bucatita de carne. ma vor manca toata, de vie!
aberandimiiaupapapoatenevomrevedeaeutelasramaicubinespercaaigrijadetinenuuitadegatulmeuteasteptsavimereuviesuntdarcinestienumaiamgrijademineamuitatsamaifiueuteasteptaicimereu.

Niciun comentariu: