miercuri, 3 august 2011

hai sa ne cunoastem.

am o problema cu picioarele mele.
de la un an la altul imi uit varsta.
uneori urasc. doar uneori.

imi plac merele verzi.
plang la filme.
vorbesc cu mine. muuult!
nu pot pronunta cuvintele care contin R si L.
imi place sa fumez si nu stiu daca o sa renunt vreodata.
uneori mi-e dor de mama.
iubesc somonii.
cred ca pestii gandesc.
cred ca balenele sunt pesti.
nu imi place sa ies din casa ziua.
am probleme cu memoria.
imi place ciocolata.
nu vad bine.
imi plac caracatitele, meduzele si chestiile gelatinoase.
urasc ramele !!!!
il iubesc pe kurt cobain. l-am transformat in prieten imaginar, acum e in anglia, la radu.
iubesc gustul cafelei.
mi-e rusine sa ii zic tatalui meu ca fumez.
mi-am ingropat animalele de companie.
m-am jucat in cimitir.
uneori mi-e lene sa vorbesc.
nu pot sa imi sufar picioarele. am mai zis asta, nu ??
iubesc o roata de camion. iubirea asta ma tine de 6 ani.
sunt egoista.
incapatanata.
cand eram mica imi numaram degetele de la mana si aveam doar 4.
urasc matematica.
numele meu e andreea, si-l urasc.
uneori vreau sa ma trezesc intr-un oras pustiu.
imi plac negrii.
nu prea stiu sa folosesc telefoanele mobile.
cand am emotii imi tremura mainile.
rad fara oprire atunci cand stau pe spate.
nu imi plac despartirile.
imi doresc un dog german!
ma plictisesc repede.
mi-e frica de maxi taxi.
scriu mult si prost.
_______________________
cam atat stiu eu despre mine.

Niciun comentariu: