marți, 30 august 2011

z..z..zm..zmeu

nu imi amintesc sa fi avut vreunul.
n-am amintiri cu vreun zmeu.
nu cred ca am avut in copilarie.
nu-mi explic mai noua panica legata de zmeie.
am bagat si zmeu in acelasi folder cu ramele.
nu as putea sa explic ce ma sperie mai mult.
o rama sau un zmeu.
reactia este identica.
ma apuca tremuratul, simt ca ma sufoc, ca vin peste mine, imi vine sa tip si nu stiu incotro sa fug.
m-au terorizat vara asta.
nu numai ca am o problema cu zmeul, imi vine sa il strang de gat si pe ala de il detine.
si se plimbau pe plaja, cu zmeie de vanzare. (O_o)
nu stiam unde sa fug, eram panicata toata.
nu rade!
nu e de ras, eu pot sa mor din asta.
era un nene care avea un zmeu cat o parapanta.
se chinuia bietul de el sa il tina si parea atat de fericit. bleax.
eu eram terorizata ca trebuia sa trec mereu pe langa el.
aveam impresia ca o sa cada pe mine.
mi-e frica, asta e!

Niciun comentariu: