sâmbătă, 27 august 2011

inter__PRETARI

vorbesc mult. uneori degeaba si fara sa fiu inteleasa.
scriu mult. si prost.
demuuuult...
ideile ce imi treceau prin minte mi se pareau, bune, curate, nu geniale. nu's un geniu, sunt un trup gelatinos care alearga in cautarea sufletului. sufletul ala care iti schimba culoarea trupului, care iti aduce roseata in obraji, care iti incalzeste gelatina, care te face sa simti.
si durerea e o placere.
uneori gasesc ce caut, in locuri intunecate. sau nebanuite.
uneori ma intreb, ce caut?
din mine cresc crengi. care tanjesc, tanjesc dupa lumina, soare, aer, apa.
cresc si le vad crescand.
le vad cum se usuca, cad, sau sunt taiate.prea multa umbra dauneaza.
din crengile mele se nasc barci, din crengile mele se incalzesc ei, din crengile mele respira, cu crengile mele se hranesc.
de ce cresc? de ce inca mai cresc?
pentru ca le permit sa creasca.
eu nu sunt copacul lui osho, nu pot sa dau la nesfarsit!
sunt constienta.
intr-un final vor fi folosite.
inima imi iese din piept si o ia la goana.
unde te duci nebunooo???
si ea cauta.
toata lumea cauta.
imi cauta literele pe tastatura.
dra____goste
dra____cu
dra____gule
dra____matizare
dra____gobete, imi sopteste un prieten :)
dra____gon. zic eu.
inimaaa..
vino inapoi.te voi hranii cu dra__
pot sa scriu cele mai triste cuvinte.
si nu's ca neruda.eu sunt fericita si totusi, cuvintele mi's triste.
sau poate sunt o trista! care cauta disperata fericirea.
poate nu mai sunt!
poate realitatea mea, nu e ca a ta.
poate ca nu exista realitate!!!
abe_____rare.
rar.
renunt la ce vreau!
traieste dede!!! asa imi zic.
traieste??
trai___este?
renunt la rai si le amestec.
T___este
sau sa renunt la T?
renunt.

Niciun comentariu: