duminică, 31 ianuarie 2010

astept sa vina vara. sa va mai dezmortiti.

si iar imi e dor.
de ei, de ce aveam inainte. noi impreuna ca si colectiv.
mi-e dor de vara.
cand alergam printre mese.
fiecare disperat, ca nu avea ceea ce ii trebuia.
mi-e dor de calculatorul de la barul de afara pe care ne bateam toti, mai putin cel care avea sectorul 4.
de cercelusii pe care ii luam in picioare de fiecare data.
app, mersi boss. si lui shuppy.
mi-am invinetit genunchii o vara intreaga.
vara asta renuntam la ei!
sper sa nu va vina vreo idee sa plantam niste palmieri, ca e mai grav:))
de robert frate pe care toata terasa il striga marian =))
chiar imi e dor de robert. te ling soroooo. ai grija de tine.
imi e dor sa il vad pe boby plin de transpiratie pe frunte, intrebandu-ma daca noi inchiriem biciclete 0_o
imi e dor sa il vad pe tony crizat ca nu i-a pus picolul tacamuri la masa.
foxy85:)))))))))
alex plin de spume, el si fresh-urile lui.
ca nu cred ca mai vrea sa auda in urmatorii 10 ani de fresh de porto, mere si limonada.
el a crezut ca daca vine la stana o sa faca mojito toata ziua:))
barbie, distrusa, de atatea comenzi.
care cerea disperata o lingura, ca sa poata monta o comanda.
moghior....
bine ca nu avea treaba cu zuzu atunci in perioada aia ca altfel,
cred ca ne strangeam toti si o aruncam de la observator.
creatza...
sa nu uitam de ea!
vedeai un punct mic alb alergand prin curte. care mai striga din cand in cand, capitaneeeee!!!! si sa fie sa ii fac ceva lu zavo asta al vostru.
noroc ca ii tinea gigi (bear man) de urat la gratar.
gabitza...
furnicuta la care urlam toti: vreau mujdei, vreau salata, vreau sorici.
carmen vegetariana, care mai nou isi petrece ziua de munca in wc.
vroia sa ii faca o surpriza corinei sa ii spele cabina si nu stia cum.
care punea asta vara ciorbe la minut.
cred ca noaptea visa numai ciorba de mistret si fasole in paine.
ca doar a pregatit 50 sau 70 de ciorbe de fasole in paine. are fata experienta.
sever saracu statea ascuns de soare la umbra cabanutei :))
ion de la cai, care uneori se credea personajul principal din trandafirul galben.
noroc ca nu vindeam seminte la poiana.
si sa nu uitam de sefu, care impreuna cu gogu, plecau in fiecare weekend calare pe poiana. faceau reclama la dorna. natura.....intalneste orasul.
sefu sa nu imi taiati din salariu. daca faceti acest gest necugetat o bag pe aia, ca vi se facea foame cand era terasa mai plina si cand aveam cele mai multe comenzi. dar nu-i nimic sefu, ca noi intelegeam, ca de la atata calarit....vi se facea si dvs foame.
ion frate...
pfff...era demential. cand erai mai plin de spume te prindea ion in bucatarie si te intreba ceva. si ti se parea ca scoate pe gura ceva gen: blablablabla.
ii rapundeam ca doar era gogu mic, trebuia, raspunsurile sunau: da ioane, normal, ai dreptate.
pai ioane ti-o zic acum..
toata vara ai vorbit degeaba.
nimeni nu a inteles o vorba.
aa...si sa nu uit.
daca erai pe 4 era mult mai ok sa marci de la calcul din "casa".
numa ca acolo dadeam peste ion care facea ceva IMPORTANT.
trebuia sa fugi repede afara.
unde stateai la coada ca sa poti sa marci un suc pe care normal ar fi fost sa il ai in frigiderul de afara.
dar alex a uitat sa bage sortimentul ala.
asa ca dupa ce marcai trebuia sa mergi inapoi in bar ca sa iti iei pahar ca afara nu mai erau.
si uite asa am tinut-o o vara intreaga.
dar imi e dor, pe cuvant.
nu stiu cati dintre cei care inca se mai afla la poiana se gandesc la asta.
da mie una imi e fff dor.
mi-e dor sa imi faca boby cafeaua dimineata.
si sa ies afara la tigara.
nu ca tineam neaparat, dar zavo nu ne lasa sa fumam in ante-camera pana nu da zapada afara.>:P
oricum ne-a facut un bine.
ca ce mai stateam noi ca magarusii, cu gura cascata privind muntii.
cu tigara si cafeaua.
si din cand in cand o mai auzeam pe monica zicand: vreau sa merg acolo sus intr-o zi. sus, sus de tot. direct in varf.
sa tragi in piept aerul ala curat, sa vezi poiana verde si plina de flori care mai de care mai colorate.
abia astept sa vina vara.
ce fugeam noi repede cand vedeam jeep-ul lui zavo in curba.
vine sefu, vine sefu:))
foarte frumos..
azi am stat putin afara si am privit muntii.
m-am inveselit pe loc.
mi-am alungat orice gand si sentiment si am privit, ca niciodata.
nu a durat mult ca mi-a stricat tony distractia...>:P
dar in putinul ala am avut timp sa imi aduc aminte de noi, colectivul de la poiana stanii, pe timp de vara.

Un comentariu:

Unknown spunea...

mi-e dor de voi, de voi toti, ca si colectiv ca si prieteni...
probabil ca nu o sa uit de voi niciodata .. am trecut cu totii prin bune si prin rele impreuna...
o sa-mi aduc aminte cu drag de voi ...
DEDE...imi faci si mie "o LILI":D
MONICA... mai dupa amiaza cand mi se facea foame...
-auzi imi dai si mie ceva de hantz?? o fripturica ceva
-cum mah iar mananci X( ?? "si striga la cineva din bucatarie, pe Tanta sau pe Gabi"...da-i si lu asta o ciorba de legume...:))
MOGHIOR... o dat dreaq in tehnologia asta .. cand vroia sa le fac cafea la bucatarie imi dadea sms...
-3 cafiele la buca
-"dar io".. 3 omlete la ospa..
Carmen... mai ales acu iarna mereu isi facea cate un ceai
-aluzi alex pot sa imi fac si eu un ceai? am eu ceai...
-da mah hai ca iti fac..."dar tot ea se ducea sa si-l faca singura" macar avea bunul simt sa ma intrebe:)
CAPITANU`... ce veri mah?? iar hantz?? baga-mi-as aia in ailalta...
IONUT... hai mahhh alex mahhh.. hai mahhh.. pai cum nu a venit marfa de la 4x4?? pana maine sa faci rost de 3 sampanii ASTI...
... cum mah alex mahh iar nu avem baterii la karaoke??
-pai nu mai avem...
-o sa vina sefu si o sa vrea karaoke...
-nu-i bai plecam si noi mai devreme acasa...=))
Tony... 3 expr, 4 cappuccino, 3 limo, 2 cola, 1 mojito, 2 ape, 3 stella N.A etc etc etc...
... numa el putea sa aibe comenzi dastea... si cand era treaba mai uitam sa ii dau cate-o apa sau vreun` pahar plm .. se enerva repede dar ii trecea..:)
BoB...
-auzi alex mai ai fresh de porto??
-nu bobitza.. mai am doar limonada..
-atunci fa-mi 2l d fresh d portocale
-~X(
Robert... mare om, mare boier, mare caracter... facea el ce facea, ba se mai ducea la o pipa...ba la un ceai... il mai pacalea p Tony in fiecare weekend care ia stanga si care ia dreapta...
-hai mai gogule k io`s mai bartan iau io stanga ..:))
... oricum cand era treaba se tine de treaba ...
-bah am de facut si o comanda .. 2 becks, 3 cola etc... dar le duci tu la masa 6 ??:D
-bine mah...
-mare boier, mare caracter...
Laurentiu... pe asta daca il prind in suburbia 13 la el acolo ii invinetesc nasu =))
GiGi... saracu, cand veneam la munca dimineata nici nu isi lua cafeaua si ne povestea cum o venit ursu noaptea si nu a putut sa doarma deloc
... ziua munca .. noaptea munca ... las-o dreaq de treaba
SERVER... si el cu munca toata ziua, ba cu Cneazu la plimbare, ba pe la observator, cu renii, pe la Robby ALE HOP...
LARY... si p el lo invadat tehnologia, toata ziulica cu tel .. sms-uri.. mici cand era la volan nu-l lasa din mana...
Razvan...
-hai mah gogule ne iei si noua un cico??
-da mah va iau ..
dar pana venea el sus, trebiua sa plecam acasa..:))

Mi-e dor de voi, parca nu ne-am mai vazut de-un an, am un sentiment de tristete, de dor .. mi-e drag sa mai stau de vorba cu voi, si ma bucur ca m-am inteles bine cu toata lumea ... I LOVE YOU, ALL OF YOU...

acu o sa ma pun in pat si o sa plang putin .. dar sper ca imi va trece...


MI-E DOR DE VOI!!!!!!!!!!