marți, 19 ianuarie 2010

HELL_O. AGAIN.

cateodata imi dau seama, si asta cam rar, ca sunt mult prea copilaroasa pentru varsta mea. care varsta, nu-ntreba.
multi zic ca asta ma caracterizeaza si ca sunt ok.
sunt de aceeasi parere si chiar daca ei nu ar fi zis-o eu tot as fi simtit-o.
multi incearca sa pastreze copilul din ei, facand eforturi inutile, care ii transforma in caraghiosi.
eu nu fac nimic, asa sunt eu.
caraghioasa din nastere.
multi cred ca sunt o zgubilitica, care e rupta de realitate si care traieste in lumea ei.
putini ma cunosc.
nu am cerut nimanui sa ma caracterizeze.
nu am nevoie, stiu cine sunt.
stiu ca uneori am iesiri necontrolate.
sincer, nimic nu-i controlat in viata mea. aici zace haosul.
un haos simpatic, care imi place, pe care nu l-as schimba cu nimic in lume.
imi place viata.
o simt si o traiesc, chiar daca nu dau prea multa atentie unor lucruri, asta nu inseamna ca nu le simt, ca nu le traiesc.
iubesc firea mea timida si mult prea atasabila.
iubesc faptul ca pot mirosi o floare chiar daca nu stiu ce denumire are.
ca pot sa rostesc un cuvant caruia nu-i stiu sinonimul.
iubesc ca simt gustul mancarii chiar daca e prea sarata.
asta e pentru toti cei care au impresia ca am cazut.
si ca nu ma mai pot ridica.
haide bah, haide!
pai daca vreti sa aflati ceva nou despre mine, ok, va spun eu,
SUNT BINE!N-AM MURIT.....DOAR AM UITAT.
uita omul la batranete, uita maica !

Niciun comentariu: