miercuri, 27 ianuarie 2010

iubire bibelou de...

Cuvantul iubire e pur, dulce.
cand zici iubire mintea iti zboara la porumbei albi, trandafiri si vata de zahar.
Dar atunci cand nu e impartasita, implinita, atunci cand doar iubesti fara sa fi iubit, devine dureroasa. atunci totul e gri, sters. vezi doar partea daramata si prafuita a unei cladiri fara sa ii observi frumoasa linie arhitectuala.
Atat de complicat incat uneori, desi probabil multi vor contrazice asta,
Ar fi mai bine fara.
Ar fi mai ok daca te-ai putea ascunde din calea ei. sau daca ai putea sa o ocolesti.
Experiment dupa experiment.
si toti numesc esecurile ca pe experiente necesare in viata.
Dar majoritatea,dupa o experienta, mai trece prin una si inca una si in definitiv toate seamana intre ele..

5 comentarii:

vicbrainiac spunea...

cum spunea un bun prieten al meu, iubirea e atunci cand faci clatite. deci probabil imaginea lui despre iubire este aproape de a ta, cu vata de zahar... apropos: era roz vata ta de zahar? :D
oricum, nu-i asculta pe cei care zic ca nu e complicat. poate nu e complicat pt ei, dar dintr-un punct de vedere obiectiv, e foarte complicat, pt ca fiecare intelege ce vrea din cuvantul asta...

Anonim spunea...

Sa va spun eu ce e iubirea? Vreti sa stiti? Hai ca va spun: iubirea e un rahat, daca nu ai parte de ea e ca si cum ai calca intr-unul, daca iti e impartasita e rahatul din cozonacii mamei de Craciun...daca vreti voi poate sa fie un rahat roz chiar daca se termina cu vanatai:)

dedelina spunea...

nu era roz vata....cred ca alba..nu sunt sigura,dar cred ca era alba..pentru ca albul e pur..zic eu..stiu ffffff bine cat e de complicat(vezi postarea dl G.)..am simtit-o pe pielea mea,nu conteaza..cum ar zice unul,altul...merita incercat..
cum naiba poti asemana iubirea cu preparatul clatitelor?...adica pe langa faptul ca te umpli de fum,prima ti se lipeste intotdeauna..si cand crezi ca ai terminat si vrei sa le umpli..asta in cazul in care mai gasesti ceva in farfurie..ca de obicei cand te intorci si esti pregatit sa le umpli nu mai e decat o foaie...realizezi ca nu mai ai chef sa te manjesti pe maini de dulceata,cioco..sau mai stiu eu ce..trantesti putin zahar si o bagi in gura...iar gustul te dezamageste...nu e asa buna cum ti-ai imaginat..adica la modul asta?:))

vicbrainiac spunea...

cred ca facutul clatitelor era o activitate in doi, care prindea valoare tocmai pentru ca promova joaca de-a casa... si care probabil se termina cu sex... dar va trebui sa il intrebam pe el. insa tocmai asta e faza: fiecare intelege ce vrea.
parerea mea e ca nu trebuie sa vedem in iubire salvarea vietii noastre. si in niciun caz fericirea. si aici trebuie din nou sa citez din faithless: "no one can be the source of your content, it lies within"
fericirea, zic eu, vine din tine, din felul in care te plasezi tu in lume. in niciun caz de la o iubire impartasita mai mult sau mai putin.
poate cei care nu inteleg asta ajung la vanatai... altfel, dragostea e cool... :))

dedelina spunea...

pff...nu am mai vazut pe nimeni facand clatite in 2..sau cel putin nu a fost cazul meu..pe zi ce trece se fac din ce in ce mai putine lucruri in 2...zic eu..din ce vad si din ce am trait..
de acord cu tine referitor la fericire..;)