joi, 13 noiembrie 2008

citate - kurt cobain


Prefer sa fiu urat pentru ceea ce sunt, decat iubit pentru ceea ce nu sunt.
Sa vrei sa fii altcineva e o risipa a ceea ce esti cu adevarat.
E mai bine sa arzi ca un foc de paie decat sa mocnesti pana te stingi.
N-am intalnit niciodata un om intelept. Si daca totusi da, era femeie.
Drogurile sunt o pierdere de timp. Iti distrug memoria, respectul si toate lucrurile care construiesc stima de sine.
Prefer sa fiu mort decat ‘cool’.
Cea mai mare crima e sa te prefaci.
Daca mori, esti complet fericit si sufletul tau continua sa traiasca undeva. Nu mi-e teama de moarte. Pacea absoluta dupa moarte, atunci cand devii altcineva, e cea mai mare speranta pe care o am.
Vandalismul: frumos ca o piatra in fata unui politist.
Nu avem dreptul sa exprimam o parere pana cand nu stim toate raspunsurile.
Doar pentru ca esti paranoic nu inseamna ca ei nu te urmaresc.
Imi place sa am pareri preconcepute in legatura cu oamenii care au pareri preconcepute. Datoria tineretii este sa provoace coruptia.
Voi fi un superstar al muzicii, ma voi sinucide si voi lasa dupa mine flacara gloriei, la fel ca Jimi Hendrix.
Desi soarele a apus, eu am lumina.
Apatia generatiei mele ma dezgusta. Ma dezgusta si propria mea apatie, pentru ca imi lipseste coloana vertebrala si nu ma opun intotdeauna rasismului, sexismului si tuturor celorlalte -ism-uri de care ne tot plangem de ani si ani.
Un prieten nu e altceva decat un dusman de care stii.
Va multumesc pentru toata tragedia. Am neoie de ea in ceea ce fac.
Libertatea de expresie e vitala: oricine poate fi un artist.
Sa fii optimist mereu inseamna sa ignori tot ceea ce este important, sacru sau de valoare.
Sa fii pesimist mereu inseamna sa fii amenintat de ridicol si lipsa de credibilitate.
Suntem atat de ‘la moda’, incat nici noi nu putem scapa de noi insine.
Pasarile urla din toti rarunchii intr-o ura oribila, ca din iad, in fiecare dimineata, la rasarit, ca sa ne avertizeze in legatura cu intregul adevar… dar, din pacate, noi nu vorbim pasareasca.
Cosurile sunt insemnele frumusetii.
Mi-ar placea sa scap de toti homofobii, sexistii si rasistii din public. Stiu ca sunt acolo si ma deranjeaza foarte tare.
Daca as fi trimis la inchisoare, cel putin n-as mai fi nevoit sa dau autografe.
Violul e unul dintre cele mai ingrozitoare crime de pe pamant. Si se intampla cate unul la fiecare cateva minute.
Asasinati cel mai mare si cel mai mic rau din doua rele.
Daca aveti vreodata nevoie de ceva, va rog sa nu ezitati si sa cereti alcuiva lucrul respectiv.
E OK sa mananci pesti, pentru ca ei nu au sentimente.
Nu mananc nimic verde.

Niciun comentariu: