sâmbătă, 3 septembrie 2011

ce dulci iti sunt fructele.

te-am tarat in realitatea mea cu forta.
iti placea sa ratacesti prin vise.
te-am pierdut la rascrucea dintre drumuri.
eu am luat-o spre realitate.
tu ai ramas in vis.
ma intorc acum.
te-am regasit.
esti pe marginea drumului.
eggzact in locul unde te-am lasat, intre spini.
in timp ce eu am alergat, am cercetat, m-am plimbat, m-am zbatut...
TU...
tu ai ramas acolo, acolo unde te-am lasat.
m-ai asteptat.
ai stiu ca am sa revin.
stiai ca realitatea nu o sa imi ofere 1000 de elefanti.
ca doar in vis pot incapea 1000 de elefanti.


ma uit la tine si iti multumesc din priviri.
cuvintele nu isi au rostul intre noi.
nu ma intrebi daca am gasit ce cautam.
m-am intors sa te gasesc la fel de egoist.
si ce daca?
asa imi place de tine.
in realitate ti-as cere sa te schimbi.
in vis esti eggzact cum te vreau.
ma lasi sa fac ce vreau.
ma lasi sa ma pierd in vis.
fara sa imi ceri nimic.
imi furi zambetele provocate de elefanti.
mi le dai inapoi inzecite.
in timp ce tu inmultesti multumesc cu 1000 de elefanti, eu ling o lamaie.


Niciun comentariu: