vineri, 16 septembrie 2011

imi FAC timp.


umbla o vorba.
ca daca n-ai facebook, nu existi.


ce bine ma simt.
nu mai am facebook.
m-am tot plans ca nu am timp.
ca trebuie sa fac una alta.
facebook`ul facea parte si din una si din alta.
m-am saturat sa le dau oamenilor mesaje cu la multi ani pe wall.
acum mai mult ca niciodata vreau sa ii sun si sa le zic:
la multi ani baah!!!
vreau sa nu stiu unde au fost, cu cine si cat au stat.
vreau sa ma vad cu ei
sa ii aud!
sa imi povesteasca.
sa fiu curioasa.
iar cei care sunt departe, nu am sa ii uit.
exista si alte moduri de comunicare.
poze, status`uri, link`uri, poke`uri.
demisie Traian Basescu.
ce???
nu mai vreau!
m-am saturat de viata virtuala oferita mocca de facebook.
"it`s free and always will be."
am pus punct aici.
cat o sa ma tina?
conteaza?


Niciun comentariu: