joi, 15 septembrie 2011

si tot eu sustin ca: Ma domina ceea ce simt, nu ceea ce gandesc.

trebuie sa ai grija cu ceea ce iti doresti.
cand.
cum.

de la cine.
cat. trebuie sa ai o limita.
o spun ei. eu nu!
premeditare.
e ca jocul ala,
1+1


2
bla bla..
gandeste-te la o culoare

rosu


bla bla...

ciocan rosu.

cam asa e si cu doritul.
trebuie gandit muuult.
hmm..
ma intreb oare unde mi-au zburat mie gandurile atunci?
cum am putut sa imi doresc suferinta?
am fost spontana.
nu m-am gandit.

de ce nu m-am gandit ce inseamna?

de ce n-am privit in jur?

cum am putut sa imi doresc
sa se ajunga la ciocanul rosu??
la nenorocitul de ciocan rosu!!!!!
hooooo, nebunilor..

nu m-a torturat nimeni cu un ciocan.

cel putin nu rosu. =))
de alta suferinta e vorba aici.
de suferinta provocata de: dragoste, iubire, extaz, fior pe sirea spinarii, vajaiala la cap.
aia mi-am dorit.
si mi s-a dat!

cu ciocanul.

nu stiu de voi...
dar eu singur o sa ma mai gandesc odata inainte sa imi doresc ceva.
ha!

Niciun comentariu: