sâmbătă, 17 septembrie 2011

miez de nectarina.

imi vine sa-mi sterg unele comentarii.
de pe blogul asta.
comentariile personale.
raspunsurile oferite voua.
nu ma mai reprezinta.
visatoarea de ea credea in elefanti roz.
ce nebuuuniee!!!
eu..
nu cred.

copilul din ea zicea fazan cand nu mai stia ce sa zica
i se parea amuzant.
adultul din ea vroia sa aiba ultimul cuvant.
ambitie.
eu nu am nimic din cali blabla`urile astea.
disperata din ea striga dupa ajutor.
cand toti ii ziceau sa taca.
eu tac.
nu stiu ce inseamna ajutor.
o simt pe tampita
e inca in mine.
vreau sa ii sterg comentariile.
nu o sa mai existe.
sa nu stie nimeni de idioata asta.
sa ramai singurul care o cunoaste.
dar sa n-ai cui sa-i zici.
tu ai dezgropat-o.
tu sa o ingropi!
eu nu`s ca ea.
eu nu cersesc comentarii.

sa nu indraznesti!

Niciun comentariu: