vineri, 9 septembrie 2011

in timp ce ma trezeam...

hey!
imi cer scuze ca te-am trezit.
yaaaaawn...(O_o)
e ok.
ce faci aici?
cat e ceasul?
am o gaura.
o gaura??
o gaura.
pot sa vad?
da!
uite aici.
in stanga.
sub san.
yeaaach, doare?
da.
putin.
ohh. vino mai aproape. lasa-ma sa ma uit.
faaaata!!!! sangerezi.
stiu! sangereaza de ceva timp.
mi-am distrus toate hainele.
eu credeam ca iti place rosu'. hahahaa haahhaahaa. (O_o).ok, gluma proasta.
ma duc la baie.
stai!
cine ti-a facut asta?
cum? cand? de ce?
bei o cafea?
Ă...nu!
ma duc la baie.
siii cinee ziceea`ii ca ti-a faacut astaa?
eu!
mdaa..yaaawn (O_o).
CEEEEE??
eu mi-am facut asta.
daar..
de ce ti-ai face una ca astaa??
vroiam sa vad cum e.
sa vezi ceee??
sa vad cum e.
sa vad daca simt.
(O_O).
ok.
hai inapoi la baie sa vedem ce putem face.
uneori ma sperii!
e ok.
o sa fie bine.
nu mai doare asa mult.
de ce ma ajuti?
pentru ca pot.
e bine?
nu vreau sa deranjez.
sa fiu o povara.
draga, esti o povara doar pentru tine.
lasa-ma sa arunc o privire.
nuuu!!!
cum pot avea incredere in tine?
nu poti!
hai lasa-ma.
ooo...
e grav aici.
trebuie sa indepartam tricoul asta.
e lipit de rana.
hai sa incercam.
ma ajuti si tu putin?
nuuu!!
o sa ma doara.
lasa-l asa.
intr-un final o sa se vindece.
si in plus nu am altceva ce sa imi iau pe mine.
hai, haaai..nu face asta.
lasa-ma sa am grija de tine.
trebuie sa curatam rana asta.
hai sa incercam sa dam tricoul jos.
curatam rana si punem un pansament.
promiti ca daca tip si iti zic ca ma doare,
te opresti?
daaa daa da.
hai odata.
la 3, da?
1
2
3
aaauuu!!!
auuuuuu!!!
la naiba!!!
auuuu!
doareee!!!
ssshhh...
gata, gata..
e ok.
l-am scos.
woooooooww (O_o).
faataaaa!!!
ai ditamai gauraaa in piept.
stiu.
doamne, cum ai rezistat cu gaura asta??
m-am obisnuit.
(O_o).
hai sa incercam sa o curatam.
ok.
o sa dureze.
doamnee..
ti-am mai zis ca uneori ma sperii?
da.
o sa ma doara?
ce?
curatatul.
putin.
cred..
uneori nu stiu ce inseamna durerea pentru tine.
hai.
usor.
relaxeaza`te.
asa...
si cine ziceai ca ti-a facut asta?
eu.
mhh.
hai ca mai avem putin.
o sa iti pun un pansament.
bleah..
daca ma uit mai atent vad in partea cealalta.
esti sigura ca nu vrei sa mergem la un doctor?
adica..
e o gaura mare.
nu stiu cat o sa rezisti asa.
e ok.
rezist.
ma descurc eu.
e ok asa.
multumesc.
ai un tricou?
da.
vezi in dulap.
a!
cred ca am unul roz.
ce dragut.
o sa il iau pe ala.
muultumesc!!
auzi?
da!
am ceva pentru tine.
ce??
inchide ochii si intinde mana.
ti-am zis ca uneori ma sperii?
sa nu imi pui vreo mizerie in mana, te rog.
sti ca reactionez urat.
si m-am trezit si brusc.
si toata chestia cu gaura asta.
n-am baut nici cafea.
shhh..
inchide ochii.
intinde palma.
nu te speria.
stiu ca nu mai e calda.
o sa se incalzeasca.
cu timpul.
rabdare sa ai.
deschide ochii.
ceeeee??

(O_o)

nuuu!!!
nuuuuu!!!!
ce e astaaa???
dumnezeule!!!
e o inima (O_o).
nuuuu!
nu pot sa accept asta.
de unde o ai?
a cui e?
fataaa!!!!
de ce ai venit aici?
doamnee ce zi oribilaa!!
te rog,
pleaca.
ia si chestia aia cu tine si pleaca.
te rog.
daaar..
e a ta.
iti apartine.
nimeni altcineva nu o sa o accepte.
e a ta.
eu plec dar,
pe ea pastreaz`o.
eu nu mai am ce face cu ea.
iti apartine.
poftim!
daaar...

(O_o)

staaai!!
plec.
multumesc pentru tricou.
poate intr`o zi bem o cafea impreuna.


Niciun comentariu: