marți, 13 septembrie 2011

imaginatia imi joaca feste.



da-mi si mie sa trag douazeci de mii de fumuri.
auzi?
ce ai zice sa plecam?
unde?
oriunde.
te las pe tine sa alegi o tara, un oras.
nu conteaza.
hai sa plecam.
esti nebuna!
da!
si fericita.
haaaai!
nu pot pleca acum.
sunt o gramada de lucruri care ma impiedica sa fac asta.
nuu, nu pot sa fac asta.
nu acum.
poate mai incolo.
mai incolo...
nu o sa fie la fel.
eu zic ca acum e momentul.
asa simt.
eu nu pot sa ma iau dupa simturile tale.
tu nu gandesti.
stiu.
dar e mai frumos asa.
haaaai.
offf..
uite cum facem,
tu imi dai tigara inapoi, te lasi usor pe spate, te relaxezi.
asa...
inchide ochii si imagineaza`ti toate locurile in care vrei sa mergem.
trisorule!
hai incearca.
o sa iti placa.
dar nu e real.
esti sigura?
huh?!? (O_o)
ssshhhtt...





Niciun comentariu: