luni, 15 februarie 2010

7 centi in vodafone.

ca anii schimba oamenii, nimic de spus.
adevarat pana in maduva adevarului.
dar tu unde ai ramas?
ca nu te mai vad. nici schimbat, nici transformat.
un strain. care aduce cu tine putin. fizic si moral.
moneda are 2 capete, nu?
parca asa se zice. noi am intors-o pe ambele. ce ne mai ramane de facut acum?
cand ai avut nevoie sa vorbesti.
am fost la celalalt capat, atat cat am putut.
unde esti tu acum?
nu ti-am cerut explicatii.
doar 2-3 cuvinte.
puteai sa incepi cu: buna.
lasitatea nu te caracteriza inainte.
acum vad ca face parte din tine.
nu te-ai gasit pana acum in nimic de aici, asa mi-ai zis.
ei bine .. asta e pentru tine...
bun plan de a imi plati cu aceeasi moneda.
buuun.
nici eu nu ma putem gandi la asta.
dar continuarea?
se termina aici?
eu nu am terminat.
am stat pe tusa.
pana la reintrarea in joc.
unde esti ca sa jucam impreuna?
te astept.
ANGYAL

Niciun comentariu: