miercuri, 17 februarie 2010

old memories with STANA REGALA.

iar revin si scriu despre: STANA REGALA.
am o obsesie pentru locul ala. si imi ocupa mult timp, e a doua casa.
colegii imi sunt rude apropiate.
si as vrea sa notez fiecare chichita si nebunie care am facut-o cu ei.
pentru ca simt cum timpul trece.
vad cum ne maturizam.
ii vad pe unii care parasesc cuibul cu regret.
sau nu...
vreau sa imi amintesc de ei oricand, oriunde.
imi sunt dragi.
toti!
si pentru fiecare in parte am un loc in inima.
simt schimbarile care incep usor, usor, sa se produca.
si care pe unii ii afecteaza, pe altii ii lasa la fel de indiferenti.
imi amintesc de primele zile la stana.
in care nu scoteam o vorba.
timida si cu gandul, "abia astept sa plec acasa, de maine nu mai vin.:))"
de zilele in care eram fericita cand venea o masa si faceam tips.
si ma gandeam, "hmmm, e ok, mai vin si maine:))"
de alea 5 mese de pe terasa, pe care ma bateam cu ion.
prima laba de urs vanduta.
am avut emotii.
mi-am dorit din tot sufletul sa o dau (nu pentru prima).
nu a mai contat ca a iesit bucatarul, nelu, sa o prezinte. conta ca l-am facut pe ion si ca nu m-am lasat mai prejos.
am fost foarte fericita in ziua aia.
implinita.
imi amintesc de zilele in care ne prindeam urechile si eu si ion si radu in 5 mese.
cand stateam la coada in bucataria de sus.
rozand flegmatic cate o bucata de sorici.
imi amintesc de bebe.
si imi vine sa rad..

pe vremea aia era dl bebe, nu gogu.
aveai o problema mergeai la dl bebe.
aka chelu' care se plimba prin curte vorbind continuu la telefon.
dl bebe, ala care a venit cu sticla de beck's lemon 0.33 si a trantit-o pe masa si a zis asa pe un ton amenintator: "aveti 5 minute sa recunosteti cine o golit-o!!!!"
tot dl bebe, ne-a anuntat ca urca dl narcis zavoianu la stana.
brrr...
ce fugeam toti 6, (ca parca atatia eram toti) prin curte.
de parca urca vlad tepes.
mamaaaaa..cine mah? narcis? ioooiii.
nici nu il cunosteam.
dar ne era teama de el.
radu saracu' cand a auzit le-a chelit la astia de la BNR brazii.
avea numa ace de brad pe la colturile gurii cand a urcat zavo.
scz dl narcis zavoianu.
apare al nostru sef maret, asa cum il stiti cu totii, cu blackberry-ul la ureche, ca asa era la moda.
pe care ulterior l-a spart din cauza lu' lucica =)).
imi amintesc de nelu,
care de cate ori auzea ca urca sefu, iesea din bucatarie.
defila prin fata lu' zavo. ca la parada modei.
=)) =)) =)) ioooiii,lucica,
cand a venit mov la munca. ca cica a lovit-o o masina. mda daaa.
de nu o lasa sefu sa iasa la gratar ca se speriau clientii de ea.
monica. figuranta. noi nu avem 5 farfurii de un fel si ea punea decor.
nelly..honey...
imi amintesc de moni si nu stiu daca ea mai tine minte, ca stateam in spatele bucatariei de sus, undeva cum te duci spre skiuri si beam cafea.
3 in 1 pe vremea aia.
avea o problema si bea atunci numa din niste cani maronii.
care se mai gasesc si acum prin buca'.
nu scotea o vorba. si nu va imaginati ca acum o face. e tot la fel.
avea "n" numar de bonuri insirate prin bucatarie.
trebuia sa sti ce ai de dus la masa.
ca nu era ca acum.
scoate-mi masa 6.
ori cereai ciorba.
ori te bateai cu ala la masa.
ca bucataria nu stia ce si cum sa scoata.
noroc cu nelu...
ca el i-a cerut domnului narcis zavoianu sa ii faca o tzeapa.
ca el nu poate lucra in stres si haos.
are nevoie de o tzeapa unde sa infiga bonurile:))
mihaela...pffff,
imi aduc aminte cand a rugat-o sefu odata nu mai stiu pentru ce sa ramana peste program.
ea avea ultima masina spre secaria la ora 10, parca.
trebuia sa ramana, ca urma sa vina cineva sa manance.
zavo: "mihaela te rog frumos, vorbesc eu cu sotul tau. o sa te duca marius cu jeep-ul meu pana acasa. vin si colegii.
deci nu e o mare problema.
poti sa ii demonstrezi ca chiar ai stat la munca.
bine?"
mihaela suspina si nu se mai putea opri din plans.
lovin...
pai lovin, e lovin frate numa numele zice tot.
ceea mai tare faza cu lovin, cred, ca e aia cand spala vase de zor.
sau mai bine zis cand era coplesit de numarul vaselor debarasate si sefu, colac peste pupaza prin singurul culoar accesibil intre ospatari si bar, bar si restul lumii, se gandeste sa tranteasca o masa.
ca sa nu se mai vada urat, ne explica el.
lovin era sechestrat inauntru.
cu noi care tipam la el:
"da-mi o lingura".
" vreau un cos cu paine".
"nu ajung sa imi iau tuica".
omul era sechestrat inauntru si trebuia sa ne ajute, ca noi nu aveam acces.
oana,
turbata care dupa fiecare weekend zicea ca nu mai vine.
ce vremuri...
acum...
flambam, facem pui si ciolane la protap si rotisor, avem bufet, avem bar, avem bucatarie, avem scaune, banci. atunci manca lumea pe sezlong.
si totusi mancau.
si clientii din vremurile alea ii gasesti si azi la noi.
ce mai suna sefu, la dl bebe, si ii zicea ca sunt probleme la mesele de la leagane.
ca vede el pe camera.
ce ma amuzam eu cu ion, ca mereu ii dadeam lu radu raionul ala =))
imi amintesc prima sedinta.
in care sefu ne-a strans pe toti jos in fostul bar.
si ne zicea ca vrea sa formeze o echipa.
si ne arata poze cu noul restaurant, cum o sa fie.
nu l-a crezut nimeni!!!
va spun eu.
mno..sunt turnatoare asta e.
cand am coborat cu defender-ul, care mai de care cu parerea:
"asta e nebun"
"du-te ba, ca nu face"
"nu investeste, asta, aici, atat"
da la sedinta toti eram....wooow.
foarte tare.ahamm....
iti spun eu boss nu te-a crezut nimeni.
ne vorbea sefu pe vremea aia de hotel, ca o sa faca hotel de 5* CURATE in sinaia.
ne gandeam noi...ce vine asta cu pastile din astea, 5* in sinaia.
pai nu a reusit harabagiu.
uite ca mai e un pic si e gata si hotelul.
si restaurantul arata ca in poze.
primul grup de 260 de persoane:))
nebunieeee !!!!!!!

muta cortu', muta cabanuta la paznici.
mai aveam sa mutam corpul de cazare sus la observator:))
primele ghivece de flori atarnate de umbrele. nu o sa le uit niciodata.
primul purcel de lapte la protap.
ce ne uitam noi ca retarzi la el.
l-a vandut ion si pe ala.
iar m-a facut in sange.
da gogule la al doilea, m-am zbatut.
cand mi-a zis aia ca l-ar lua, dar nu are in ce sa il puna,
de nu imi venea sa tai un brad, sa il scobesc, si sa il bag acolo. in lemn de brad tinut, doamna, oferta speciala, doar pentru dumneavoastra.
cand a zis ca il vrea, imi venea sa o pup.
iar m-am simtit satisfacuta si fericita.
mai tre sa dau ciolanu'.
ca acolo are ion 1-0.
frumoase vremuri....
frumoase si astea de acum.
nimic de zis.
e imposibil sa treaca o zi sa nu fie ceva de care sa vrei sa iti aduci aminte.
si sa zambesti.
de astea noi v-am tot zis.
imi era dor sa imi amintesc de alea de demult.
sper ca nu ati uitat.
si daca indrazniti sa uitati, va bat!!!
i-a zi ioane, ai uitat cand ne-a chemat sefu pe amandoi si ne-a zis ca inchide stana?
ca o tine doar pentru el si familie.
si ca maine ne asteapta pe toti la birou, la posta, sa vada ce decizie o sa ia, daca o mai tine sau nu?
eu n-am uitat, ca asa imi venea atunci sa il bat.
frumoase vremuri, frumoase amintiri.
sa vina altele...fara numar.
ca astea iti fac ziua de munca mai frumoasa.
v-am pupat...

8 comentarii:

ionut spunea...

super tare frate,cum sa nu imi aduc aminte de sedinta pe care a tinut-o cu noi,imi venea sa urlu ca vrea sa o inchida la cat suflet am pus....si despre radu si mugurii de brad ce se mai poate spune...cine nu il cunoaste mare pacat.....tu chiar crezi ca nu la crezut nimeni pe sefu la prima sedinta......dar ai uitat un mic detaliu(ca sa spun asa)cine detine recordul cu cele mai multe labe de urs vandute....ca sa nu mai spun de prosciuto...a aud,cine ......

dedelina spunea...

am zis...am recunoscut ca tu!!!
dar....pe 1 mai 2010 te astept....
"in mese sa ne luptam,
in comenzi sa ne-ncurcam,
pe clienti sa ii injuram,
untul iar sa nu il dam..
si pe zavo sa-l turbam..:)"

Bebe spunea...

apropo au trecut cele 5 minute ....cine a baut sticla de bere?????

dedelina spunea...

raduuuuuuuu!!!!!!!!!

dedelina spunea...

ioane....remember the day!!!!!!!!!!!
sti ca eu am vandut prima sampanie GH.MUMM.....remember man:))!!!!!

lee-san spunea...

old memories my ass.sechele.au iesit urzicile?ati mai cantat in masina in timp ce soferu era stresat ca are doar un far, ca n-are frane si ca la bagat pe sefu in sant?ati mai facut inviorare pe poiana la 7 dimineata fara sa treziti clientii?unde-s inimioarele de pe masina proaspat spalata?cine a luat castile de dus?ati luat oua bune ma?sau branza ciorapi?eram fericit ascuns dupa maldaru de vase murdare si cu ospatarii pe cap.util.toanchili,batze,bad news,bad news what u gonna do ...5 insi pe un calculator,primele mail-uri,etc.oldies but goldies.mai ca mi-e dor sa opresc masina undeva pe drumul vesel, sa privesc luna plina si sa plang.sau sa pun indicatoare sau pumpkins cu licurici.keep this memories alive.miss me?

dedelina spunea...

lovitule tu esti buey?
cum naiba sa nu ne lipsesti.
adevarat ca de cand ai plecat nu mai facem inviorarea pe poiana.pfff...ce vremuri.
mai hai si tu pe la noi.
te-am pupat!

Unknown spunea...

Bravo Dede, super ce ai scris pe aici. Ar fi multe de zis, de comentat...