vineri, 5 februarie 2010

SARBATORIM SI IN FEBRUARIE.

am tot amenintat pana acum ca o sa public ceva legat de luminitele de Craciun.
pai nu stiu cu ce sa incep.
si ce ma roade cel mai tare.
o fi faptul ca am intrat in luna februarie de ceva vreme, si noi, localnicii, inca ne mai intrebam cat o sa ne vina factura la curent luna asta.
ca pe ochiul turistic il incanta LUMINILE DE CRACIUN INCA APRINSE IN SINAIA!!!!!!
fratilor...
a trecut Craciunul, Revelionul si noi tot cu ele aprinse suntem.
foarte dragut domnul primar VLAD OPREA.
vine si renumita sarbatoare Valentine's Day, ca de dragobete a uitat romanul si pe stalpii nostri, in mirificul oras Sinaia, inca se gasesc urari cu: Sarbatori Fericite!
cred ca de aia inca sunt acolo.
ca sa nu mai stea omul de la primarie sa le dea jos dupa Revelion sau Sf Ion.
ca sunt necesare acum de Valentine's.
ok, sa zicem, trecem peste, ca stim ca nu ne arde la factura.
da' luminile?
acilea nu putem trece peste. ca cica e criza domle'.
unde e criza?
ca noi incantam ochiul turistic cu.......luminite de Craciun.
si avem si ditamai fantana arteziana in parc, decorata consistent, cu luminite.
hai la Sinaia!
daca nu ai fost de Craciun nu-i problema, ca noi sinaienii inca va mai asteptam, orasul e la fel decorat. o tinem tot intr-o sarbatoare.
or fi si altele, nu zic nu.
da mie imi e ciuda ca eu am votat.
si uite ce am primit...
LUMINI DE CRACIUN, in luna februarie.
dom' primar, pe 21 e ziua mea, te rog mult sa nu le stingi. sa ma simt si eu mai speciala..

Niciun comentariu: