duminică, 7 februarie 2010

mai alex.

ii spuneam lu asta mic, ale,
ca nu iti trebuie inspiratie sa publici pe blog. sau oriunde.
eu n-am nevoie de inspiratie.
eu scriu...
ce imi trece prin cap.
si da, stiu ca uneori mai mananc si litere si nu scriu chiar corect limba asta romana, da ce conteaza ?
esenta e sa intelegi.
ca daca nu,
ma ia nervi aia mari:))
si ma doare picioarele=))
si o sa ma proasta indispun:))
deci in concluzie nu sunt singura imperfecta de pe lumea asta si lucrul asta chiar ma enerveaza!
o sa castig pomelo de bronz, pentru cel mai naspa blog.
dar promit ca o sa il pun in vitrina si NU o sa il sterg in fiecare duminica de praf.
v-am lins!!

8 comentarii:

Unknown spunea...

dar cine o zis k e perfect... nimeni nu-i prefect.. indiferent din ce punct d vedere il privesti fizic sau mental... asa k nu tre sa te demoralizezi... e bn k ai puterea sa recunosti acest lucru...
asa k nu tre sa fi "proasta indispusa" knd altii sunt mai imperfecti k tn...;)

dedelina spunea...

ok...bine nu sunt "PROASTA INDISPUS"....deci nu INDISPUSA alex...INDISPUS!!!...te rog vb corect..:))..da ..."PICIOARELE TOT MA DOARE" =))=))=))
si stiu ca mai sunt si altii imperfecti si ma enerveaza X-(..ca vroiam la categoria asta sa fiu singura:((

vicbrainiac spunea...

oare discutia despre inspiratie are legatura si cu lipsa mea de inspiratie autodeclarata?...
daca nu ai un scop anume pentru care postezi ceva pe blog, nu iti trebuie inspiratie. pur si simplu pui trei ganduri pe un fisier word, fara sa existe vreo legatura intre ele. sau fara ca acele lucruri sa iasa din ceea ce autorul considera banal.
tu de ce postezi pe blog?

dedelina spunea...

...pentru k pot:)..si am nevoie sa imi scriu gandurile..oricum neintelese..dar e funny:)...

vicbrainiac spunea...

vezi? deci in cazul tau nu e nevoie de inspiratie, ci doar de ganduri... :P
dar ce e funny?

dedelina spunea...

e funny knd citesc..vad si eu ce traznita sunt..poate reusesc sa ma conving singura..sa nu mai incerce altii..imi citesc postarile..si ma amuz..copios..

Anonim spunea...

Pomelo de aur primeste blogul meu...ma bagi in boala cu linsu tau...n-ai vrea sa stii ce-mi trece prin cap

dedelina spunea...

n-are cum sa primeasca blogul tau pomelo al meu...:)...cat despre lins..hmmm..oare de ce toti carora le zic asta se gandesc la.....8->