vineri, 10 octombrie 2008

pentru tony.

as putea sa vorbesc de iubire la nesfarsit.
vreau sa va spun doar atat!
traiesc cea mai frumoasa poveste de dragoste, cea mai minunata, cea mai intensa.
o iubire pe care nu o pot explica, nu am suficiente cuvinte.
as vrea sa multumesc parintilor care i-au dat viata, educatie si care au avut grija de el.
sunt niste oameni minunati care merita tot respectul si toata recunostinta din lume.
au crescut si au educat un om minunat si pe langa el multi altii.
sunt persoana care crede din adancul sufletului ca viata e minunata, primul gand dimineta este ca viata e superba si ca orice s-ar intampla in ziua respectiva va reflecta faptul ca viata trebuie traita.
de cand l-am intalnit pe tony am realizat ca viata este intr-adevar minunata si ca trebuie sa traiesti totul la cele mai mari cote.
e singurul om si singura persoana fara de care soarele nu va rasarii.
alaturi de el am invatat ca pot cuceri muntii, ca pot tranversa oceane si ca totul e posibil.
am iubit si inainte de el, dar nu am trait niciodata la maxim de frica esecului, alaturi de el am invatat ca nu exista esec.
atat timp cat iti doresti, atata timp cat o faci alaturi de cel care te iubeste si pe care il iubesti.
iubesc fiecare particica din el, iubesc fiecare cuvant cel rosteste.
il iubesc pentru ceea ce este, il iubesc pentru tot si stiu ca uneori nu ne ies toate asa cum am vrea, dar suntem constienti de faptul ca impreuna putem trece peste orice.
cam atat as avea eu de spus despre iubire.
si stiu ca nu-i suficient...

Un comentariu:

Anca spunea...

Imi e drag ca simti asemenea lucruri pentru el. Si ne esti draga la toti. Aveti grija de voi... si incercati sa treceti mai des pe acasa. Pupici.
A.